כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מאמצים להשיבה לארץ

סין: דיילת אל על אומתה לאומיקרון ונסגרה במתקן

דיילת ישראלית שנחתה ביום חמישי בדרום סין עם טיסת מטען של אל על, אומתה בריצוף הגנטי לזן האומיקרון. הדיילת שוהה כעת במתקן בידוד שממוקם בבית חולים מקומי. באל על נעשים מאמצים להטיסה בטיסה רפואית לישראל

סין: דיילת אל על אומתה לאומיקרון ונסגרה במתקן
מטוס אל על צילום: משה מילנר, לע"מ

דיילת של חברת אל על שהגיעה בטיסת מטען לעיר גואנגג'ואו שבדרום סין, אובחנה כנשאית של זן האומיקרון. כך מדווח איתמר אייכנר ב-ynet. לפי הפרטים שפורסמו, מאז יום חמישי האחרון שוהה הדיילת הישראלית במתקן בידוד סיני.

בחברת אל על ובמשרד החוץ נעשים כעת מאמצים להחזיר אותה לארץ מחר. התקווה היא להחזיר אותה בטיסה רפואית, במסגרת טיסת מטען נוספת של אל על.

לפי הדיווח, הרשויות המקומיות ערכו לדיילת בדיקת ריצוף גנטי כבר ביום חמישי, וזו אישרה בשבת כי היא נדבקה בזן החדש והמידבק יותר של הקורונה. המטוס וכל אנשי הצוות חזרו לארץ.

הדיילת שנדבקה בווריאנט שוהה כעת במתקן בידוד מיוחד בבית חולים מקומי בעיר גואנגג'ואו, גורמים באל על אמרו שנעשים כעת מגעים להוציא אותה ממתקן הבידוד ולהעביר אותה לטיסת מטען נוספת של החברה, שכאמור תחזיר אותה לארץ בהטסה רפואית. 

למרות הדיווחים המוקדמים כאילו סין מאשימה את ישראל ביבוא זן האומיקרון למדינה, גורמים במשרד החוץ מבהירים כי הסינים לא מאשימים את ישראל בייבוא האומיקרון לסין. 

סין קורונה אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד