י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הפיגוע בשייח ג'ראח

ניסיון לרצח: כתב אישום נגד המחבלת בת ה-15

כשבועיים לאחר פיגוע הדקירה בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, המחבלת בת ה-15 נאשמת בדקירה ובפציעת תושבת השכונה מוריה כהן, בעת שזו עשתה יחד עם ילדיה את הדרך למוסדות החינוך | המחבלת נאשמת בביצוע עבירות של מעשה טרור, ניסיון לרצח ושיבוש מהלכי משפט

ניסיון לרצח: כתב אישום נגד המחבלת בת ה-15
מעצר המחבלת צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הנערה בת ה-15, אשר ביצעה פיגוע דקירה לפני כשבועיים, במהלכו דקרה ופצעה את מוריה כהן, תושבת יהודייה בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, בעת שזו עשתה יחד עם ילדיה את הדרך למוסדות החינוך.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים דקרה הנאשמת, באמצעות סכין, אישה בעלת זהות יהודית דתית וזאת לעיני ילדיה. לאחר אירוע הדקירה ברחה הנאשמת וניסתה להסתיר את זהותה. "בעקבות מעשיה של הנאשמת פונתה תושבת השכונה לבית החולים כאשר סכין נעוצה בגבה", נכתב בכתב האישום.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק, מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של מעשה טרור של ניסיון לרצח ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

כזכור, האישה בשנות העשרים לחייה שוחררה לביתה מספר שעות לאחר הפיגוע.  בעלה של הפצועה סיפר כי בזמן הפיגוע הוא שהה במילואים ושב במהירות אל אשתו. "שמעתי על הפיגוע בעיקר מאשתי, וגם מהתקשורת" אמר. הוא הוסיף כי הבוקר אשתו יצאה מביתה, כאשר המחבלת ככל הנראה עקבה אחריה, ונצמדה אליה במהלך הדרך - בעוד אשתו נמצאת עם חמשת הילדים. "היא הגיעה לצומת לא רחוק מהבית שלנו, שם התנפלה עליה המחבלת ודקרה אותה", סיפר. 

"אני יודע מי הם, הם גרים מולי", סיפר והוסיף בהומור: "אני לא חבר שלהם ולא מבקש מהם ביצים וחלב". "בחצי שנה האחרונה האזור שלנו חם באירועים, אך אנחנו כבר רגילים לזה", שיתף דביר כהן, בעלה של הפצועה. 

 

 

פיגוע שייח גראח כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}