י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
זעם בימין

הח"כ מרע"מ נפגש עם המסית לטרור: "חרפה לדורות"

חבר הכנסת מאזן גנאים, נפגש עם והצטלם עם השייח' המסית ראאד סלאח, ראש הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, ששוחרר מהכלא לאחר שהורשע בהסתה לטרור | באופוזיציה תוקפים את ימינה: "הנזק שאתם עושים הוא בל ישוער"

הח"כ מרע"מ נפגש עם המסית לטרור: "חרפה לדורות"
מאזן גנאים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חה"כ מאזן גנאים ממפלגת רע"מ, החבר בקואליציה, נפגש עם מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, שייח ראאד סלאח, ששוחרר מהכלא בשבוע שעבר, לאחר שהורשע בהסתה לטרור.

גנאים וסלאח, ששוחרר לפני כמה ימים אחרי שריצה 28 חודשי מאסר וזכה לקבלת פנים בעיר אום אל-פחם, הצטלמו יחד. צילום השניים עוררו תגובות חריפות מצד חברי האופוזיציה, כשבעיקר על הכוונת חברי מפלגת ימינה.

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, תקף: "חבר הקואליציה של בנט ושקד, ח"כ מאזן גנאיים מרע"מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים".

"ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל". בן-גביר הוסיף: "מצעד העלייה לרגל למחבל ראאד סאלח נמשך והפעם ח"כ מאזן גנאים. כשאני אומר תומכי טרור, אני יודע על מה אני מדבר".

חבר הכנסת משה ארבל, מש"ס, תקף: "פגישתו המחויכת של ח״כ מאזן גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״מ ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ תקף: "‏השותף החדש של בנט, שקד, אורבך, כהנא וסילמן עולה לרגל לקבל את פניו של טרוריסט ששוחרר מהכלא הישראלי. והם ימשיכו לספר לעצמם שעבאס המנומס וחבריו ברע"מ אינם תומכי טרור כדי לשמור על הקריירה הפוליטית שלהם. לא נשכח ולא נסלח".

חבר הכנסת אבי מעוז, מהציונות הדתית, הגיב: "חבר הקואליציה בממשלתם של בנט שקד, סער ואלקין, ח"כ מאזן גנאים מרע"מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים ואף השתחרר לאחרונה מהכלא. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל. אני קורא לאיילת שקד, לנפתלי בנט ולניר אורבך - תתעוררו! הנזק שאתם עושים הוא בל ישוער".

 

מאזן גנאים השי'ח ראאד סלאח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}