ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
התיעוד הכי ברור שקיים

משטרת קנדה מבקשת עזרה בזיהוי חשוד ברצח מיליארדר יהודי

ארבע שנים אחרי הירצחם של זוג המיליארדים שרמן בטורונטו שבקנדה, רצח שהכה בתדהמה את העולם היהודי כולו, המשטרה עדיין לא מצליחה לפענח את התיק ומפרסמת ביממה האחרונה תיעוד קצרצר שאולי יסייע לה להגיע לרוצח המתועב

משטרת קנדה מבקשת עזרה בזיהוי חשוד ברצח מיליארדר יהודי
החשוד ברצח צילום: מתוך מצלמת אבטחה

משטרת טורונטו שבקנדה, מבקשת את עזרת הציבור באיתור חשוד ברצח המיליארדר היהודי, בארי שרמן ואשתו לפני ארבע שנים. שרמן היה המייסד והבעלים של חברת התרופות הקנדית 'אפוטקס'.

הונו של שרמן נאמד בזמן הרצח ב-3.2 מיליארד דולר. לחברה למעלה מ-11,000 עובדים במתקני מחקר, פיתוח, ייצור והפצה ברחבי העולם. למעלה מ-6,000 עובדים בקנדה עצמה.

החשוד ברצח הזוג שרמן בקנדה

קצין המשטרה, ברנדון פרייס, אמר אתמול (שלישי) כי החשוד שהה זמן רב בצורה מחשידה מאוד באזור הבית של שרמן בסביבות הזמן שבו נרצחו בני הזוג שרמן.

מסתורין בקנדה: מיליארדר יהודי נמצא מת

במצלמות האבטחה נראה גבר או אישה צועדים במדרכה עם כובע, בסרטון לא ניתן לראות את פניו של החשוד ולכן המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי החשוד. למשטרה יש סרטונים נוספים של החשוד, אך מסרה שהסרטון שפורסם הוא מתוך הצילומים הטובים ביותר.

שרמן ואשתו נמצאו מתים באחוזתם בטורונטו ב-15 בדצמבר 2017. השניים נמצאו ללא רוח חיים על המעקה שמקיף את הבריכה המקורה שלהם. בני הזוג היו בין הפילנתרופים הנדיבים ביותר בקנדה, ומותם זעזע את החברה הקנדית ואת הקהילה היהודית במדינה. הם תרמו תרומות של מיליוני דולרים לבתי חולים, בתי ספר וארגוני צדקה, מבנים נקראן לכבודם. הם אירחו את ראש הממשלה ג'סטין טרודו בגיוס כספים של המפלגה הליברלית ב-2015.

בארי שרמן מיליארדר יהודי פיענוח רצח פרשת רצח משטרת טורונטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד