כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בדרכה משבת מחנה

הנהג השיכור שהרג את ליאל בת ה-15: שוהה בלתי חוקי

הנהג שהרג את ליאל נמדר בת ה-15 בתאונת דרכים מחרידה בשבת בוודמיר ניו יורק, לא רק היה שיכור, כעת מתברר כי הוא נמצא שוהה בלתי חוקי בארה"ב

הנהג השיכור שהרג את ליאל בת ה-15: שוהה בלתי חוקי
הנהג הדורס ומקום התאונה צילום: Yeshiva world news

במהלך חקירתו של נהג הטנדר, ארלין חוויאר אגילרה, שבמוצאי שבת האחרונה התנגש במהירות ברכב פרטי והוביל למותה הנערה החרדית ליאל נמדר, נמצא כי הוא שוהה בלתי חוקי בארה"ב.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, אגילרה, שהואשם ברצח מדרגה שנייה, תקיפת רכב מדרגה שנייה ונהיגה בשכרות, הגיעה לארצות הברית בשנת 2016 מניקרגואה עם אשרת תייר, המאפשרת בדרך כלל לבעל הוויזה לשהות בארה"ב למשך מספר חודשים בלבד, אולם למרות שתאריך הוויזה פג, אגילרה נשאר בארצות הברית, במה שמכונה "שהייה נוספת".

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", טרגדיה קשה אירעה בקהילה החרדית ב'פייב טאונס' ניו יורק: במוצאי שבת נהרגה בת הקהילה, בת 15, שעשתה דרכה לביתה ברכב מהמחנה בו שהתה במהלך השבת. משטרת מחוז נסאו דיווחה, כי זמן קצר לפני השעה 23:00, מוצאי שבת, רכב שפנה דרומה לשדרת פנינסולה משדרת אדוארד נפגע מטנדר בעוצמה, נערה בת 15 נהרגה. לפי המשטרה, נהג הטנדר היה תחת השפעת אלכוהול בזמן התאונה.

נערה בת 15 שנפטרה זמן קצר לאחר ההתנגשות, זוהתה בשם ליאל נמדר, ארבע הנוסעות האחרות של האודי אושפזו בבית חולים, כאשר מצבה של אחת מהן מוגדר כקריטי. שתיים מהן שוחררו לאחר יממה של אשפוז, שתיים עדיין מאושפזות.

.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד