י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
לקראת הכרעה

רמטכ"ל איראן: "הדחף של הציונים נובע מפחד ואימה"

רמטכ"ל צבא איראן התייחס לאיום מצד בכירים ישראלים על תקיפה אפשרית נגד מתקני הגרעין: "האיומים הריקים של ישראל נגד הרפובליקה האסלאמית מקורם בפחד של תל אביב"

רמטכ"ל איראן: "הדחף של הציונים נובע מפחד ואימה"
עבדול רחים מוסאווי צילום: צילום מסך

המפקד הראשי של צבא איראן אומר כי "האיומים הריקים של ישראל נגד הרפובליקה האסלאמית מקורם בפחד בתל אביב", ומזהיר כי כל מהלך ישראלי לממש את האיומים הללו יתקבל ב"תגובה מידתית".

האלוף עבדול רחים מוסאווי, אמר את הדברים במהלך טקס פתיחה של תערוכה על היכולות וההישגים של הצי האיראני. "הדחף של הציונים נובע מפחד ואימה, שכן מנהיגי המשטר (הציוני) יודעים שאם הם היו מתקרבים קצת יותר למעשים, הם יקבלו תגובה מידתית שתשים סוף לקיומם", אמר מוסאווי.

מוסאווי גם התייחס בדבריו לסנקציות הנוכחיות על איראן ואמר כי "הסנקציות נגד איראן איבדו את יעילותן מזמן" ו"יש התקדמות בפיתוח ציוד הגנה של הכוחות המזוינים", מהלך שהופך את איראן לעצמאיים יותר. הדברים נאמרו לאחר ניסיונות ישראלים לסכל את הסרת הסנקציות של ארה"ב על איראן במסגרת שיחות הגרעין בווינה.

האיומים הללו מגיעים על רקע איומים מלפני יומיים, אז אתר אינטרנט איראני ציטט גורם צבאי בכיר המאיים בירי טילים, אם ארה"ב וישראל יתקפו את אתרי הגרעין של איראן. האיום הגיע לאחר שארה"ב וישראל הודיעו בסוף השבוע האחרון, כי הם שוקלים תרגילים צבאיים משותפים כדי להתכונן לפעולה נגד איראן אם המשא ומתן הנוכחי על הגרעין ייכשל, ומנהיגים פוליטיים יחליטו לפעול כדי למנוע מטהראן להשיג נשק גרעיני.

אתר נור ניוז המקורב למועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן, פרסם בשבת ציטוט מגורם צבאי שאמר כי "מפקדים איראנים ינצלו מתקפה כהזדמנות לבחון את הטילים שלהם על מטרות אמיתיות, כדי לגרום למחיר כבד מתוקפים שיפרו את שטח הרפובליקה האסלאמית".

.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}