י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"זהירות מידע כוזב"

מודעות ענק: משרד הבריאות מעלה הילוך במאבק נגד הרב מב"ב

מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות מעלה הילוך במאבק נגד הרב אורי סופר מבני ברק, שלטענתם מפיץ מידע כוזב בנוגע לחיסוני הקורונה ושיטות הטיפול בנגיף | בעיר נתלו מודעות ענק ועליהם שמו של הרב וציטוטיו הבעייתיים מהעבר 

מודעות ענק: משרד הבריאות מעלה הילוך במאבק נגד הרב מב"ב
חרדי בבני ברק צילום: גילי יערי, פלאש 90

במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות מעלים הילוך במאבק נגד הרב אורי סופר מב"ב, לאחר שפרסם סרטונים בהם הוא "מייעץ" כיצד להתמודד עם נגיף הקורונה, והשבוע הם הפיצו מודעות ענק כנגדו ברחבי הריכוזים החרדיים, עם המכתב של הוועדה לבדיקת הטעיית הציבור ובו ציטוטים בעיתיים של הרב סופר והכיתוב "זהירות! מידע כוזב מסכן אותנו". 

מודעות משרד מטה ההסברה כנגד הרב אורי סופר \\ משרד הבריאות

במטה ההסברה החרדי טוענים היום (חמישי) כי הפצת מודעות הענק כנגדו, באות "מתוך דאגה ואחריות לשלום ובריאות הציבור". וכי הרב אורי סופר הוא "ממפיצי המידע הכוזב נגד החיסונים". במודעות הענק הזהירו מהמלצות הטיפול שמעניק הרב סופר במקרה של הידבקות בקורונה. כי הן "עלולות לגרום לסכנה בריאותית ממשית", טענו. 

כזכור, משרד הבריאות הפיץ לפני כשבוע דו"ח ובו ציטוטים רבים שלטענתם נאמרו על ידי הרב סופר, כשבין היתר נכתב כי המליץ לחולי קורונה, "קחו נשימות של אדי אקונומיקה 3 פעמים ביום" וכן טען כי "אף אחד לא מת מקורונה". 

 

משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}