י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קידוש השם ברכבת

צפו: הרב חלץ את נעליו והעניק לזר; הנוסעים התרגשו

הרב גבריאל בניון, חסיד חב"ד מפנמה, תועד ברכבת התחתית של ניו יורק כשהוא חולץ את נעליו מרגליו ומעניק לזר מוחלט. המהלך ריגש את כל הנוסעים | צפו

צפו: הרב חלץ את נעליו והעניק לזר; הנוסעים התרגשו
הרב גבריאל בניון צילום: מתוך הסרטון

הרב גבריאל בניון מחב"ד המכהן כרב בפנמה סיטי במדינת פנמה, שהה בחודש האחרון בניו יורק לרגל כינוס השלוחים הבינלאומי, הכנס השנתי של רבני חב"ד.

בתיעוד וידאו מרגש שפרסם הרב גבריאל בחשבון הפייסבוק שלו, נראה הרב ברכבת התחתית בניו יורק מעניק את נעליו לאיש זר, הרב בניון נראה בתיעוד חולץ את נעליו מרגליו והולך לכיוון נוסע זר אותו הוא לא הכיר. "אפשר לתת לך את הנעליים האלה?" נשמע שואל הרב. האיש, גבר אפרו-אמריקאי, נשמע עונה: "אוי גבר, תודה".

הרב חלץ את נעליו ברכבת התחתית

הרב סיפר בסרטון שפרסם, "הלכנו לקניות היום בניו יורק וקניתי זוג נעלי ספורט, בדרך חזרה, ברכבת התחתית, נכנס אדם בלי נעליים, חלפו כמה דקות וחשבתי לעצמי למה אני יכול לקנות נעלי ספורט חדשות בזמן שהאיש הזה הולך יחף ברכבת התחתית של ניו יורק?".

לדבריו, "אז נתתי לו את הנעליים שלבשתי בזמן הזה, ואז נעלתי את נעלי הספורט החדשות שלי, אנחנו תמיד צריכים להיות ערניים. אנחנו תמיד צריכים לנסות לחשוב איזה טוב אנחנו יכולים לעשות לאדם אחר, כי אם מישהו רואה אדם אחר במצב קשה זה התפקיד שלנו לעזור לו".

האיש שקיבל את הנעליים יצא מאושר מהרכבת התחתית והעיר בשמחה: "יש לי סגנון חדש", הנוסעים מחאו כפיים, ומעשיו של הרב גרמו לקידוש השם.

חב"ד רכבת תחתית פנמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}