ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
שוחרר למעצר בית

התיעוד נחשף: הילד בודק את החשוד שהניח חזיר על דלת ביתו

סערת רגל החזיר: בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראה החשוד כשהוא מסתובב בבניין המגורים בליל שבת. אב המשפחה תוהה מדוע דלת המעלית פתוחה. הילד הקטן מבחין בחשוד שעובר ליד הדלת החיצונית של הבניין ומתקרב לדלת כדי לבדוק את מעשיו

התיעוד נחשף: הילד בודק את החשוד שהניח חזיר על דלת ביתו
החשוד בהנחת בשר החזיר בתחנת המשטרה צילום: באדיבות המצלם

סערת בשר החזיר בחריש: החשוד שעוכב היום (שני) לאחר שזוהה במצלמות האבטחה עם בשר החזיר - שוחרר למעצר בית מחוץ לחריש. זאת, שעות ספורות בלבד לאחר שנעצר בביתו שבחריש.

ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד בו נצפה החשוד כשהוא מסתובב בבניין המגורים של המשפחה החרדית בליל שבת, ולאחר שהם נכנסים לדירה הוא מגיע עם חפץ ביד, ולאחר מכן נעלם מהמקום כשכפפה מכסה את כף ידו.

החשוד בהנחת החזיר בחריש ובני המשפחה החרדית בליל שבת

בתיעוד נראה אב המשפחה תוהה מדוע דלת המעלית פתוחה למרות שאין אף אחד בקומה. באותו שלב הילד הקטן מבחין בחשוד המדובר כשהוא עובר ליד הדלת החיצונית של הבניין. הילד מתקרב לדלת כדי לבדוק את מעשיו. החשוד ממשיך הלאה ומצליח להתחמק מההיתקלות באמצעות קשירת נעל.

עוד בנושא:

סוער בחריש: בשר חזיר על דלת משפחה חרדית

ההתכתבות נחשפת: "ככה מדברים עם חלאות"

סערת בשר החזיר: "להעמיד לדין את מבצע המעשה המתועב"

סערת בשר החזיר בעיר חריש: העבריין נעצר

עו"ד תמיר ויצמן, המייצג את החשוד, מסר ל'בחדרי חרדים': "מדובר במקרה מצער, אשר עלול להוביל לקרע במרקם העדין שנוצר בחריש. בייחוד בהתחשב בעובדה שמדובר בעיר שנמצאת בראשית דרכה. החקירה נמצאת אך בראשיתה ואנו לא חשופים לחומר הראיות בשלב הזה. לטענת מרשי אין לו כל יד ורגל במקרה המצער. אם וכאשר יוגש כתב אישום בתיק, ניחשף לחומר הראיות ונוכל להתייחס ולהגיב לגופן של הטענות".

עו"ד מיכאל ליטווק, המייצג את המשפחה שנפגעה, מסר בתגובה לדברי עו"ד ויצמן: "קיים תיעוד ברור של החשוד שאינו מותיר מקום לספק כי הוא אחראי לפשע השנאה נגד מגזר שלם. בניגוד לדברי עורך דינו, לחשוד יד וגם רגל חזיר נתעבת בה הוא עשה שימוש מתוך כוונה ברורה לפגוע ברגשות דת. התנערות החשוד ממעשיו מעידה על עליבותו"

"אדאג כי יוגש בהקדם כתב אישום מול החשוד. בכוונת המשפחה להגיש תביעה אזרחית נגדו בשל מעשיו הפוגעניים", לשון תגובת עו"ד ליטווק.

חריש בשר חזיר יחסי חרדים חילונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}