י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
על רקע פיצול האגפים

"טלטלה" בארגון הביון: מדוע פרשו שלושה בכירי המוסד?

כחצי שנה בלבד לאחר שנכנס לתפקידו, ראש המוסד דדי ברנע מתמודד בימים אלו עם משבר משמעותי | לפי דיווח בחדשות 13, שלושה בכירים בארגון הביון פרשו מתפקידם - בשל שינויים ארגוניים ופיצול אגפים שמוביל ראש המוסד החדש

"טלטלה" בארגון הביון: מדוע פרשו שלושה בכירי המוסד?
אילוסטרציה צילום: unsplash

שלושה ראשי אגפים במוסד, המקבילים לדרגת אלוף, הודיעו על עזיבה בשבועות האחרונים. כך דיווח הערב (חמישי) הפרשן לענייני צבא של חדשות 13, אלון בן דוד. הפורשים הם: ראש אגף טכנולוגיה, ראש אגף המלחמה בטרור וראש אגף "צומת".

לפי הדיווח, בכיר רביעי, ראש המערכה האסטרטגית, עומד לפרוש גם הוא. הרקע לפרישה: שינויים ארגוניים ופיצול אגפים שמוביל ראש המוסד החדש דדי ברנע.

מדובר ללא ספק בטלטלה דרמטית בארגון הביון. רק לפני כחצי שנה נכנס לתפקיד ראש המוסד החדש דדי ברנע, שהחליף בתפקידו את יוסי כהן. ברנע, כך נראה, מעוניין לבצע שינויים שלא מתקבלים בברכה בקרב בכירי הארגון הוותיקים.

כזכור, בטקס החילופין שמערך לפני כחצי שנה, התייחס ראש המוסד הנכנס דוד ברנע למצב הארגון ואמר לקודמו בתפקיד: "אתה משאיר אחריך יוסי מוסד חזק בעל תחושת מסוגלות אדירה, מוסד עם תשתיות ויסודות איתנים מהם נמשיך ונצמח. בשם כל עובדי המוסד, אני מודה לך יוסי על 38 שנים של עשייה כל כך מרשימה כל כך ערכית וכל כך חשובה לביטחון המדינה".

המוסד ראש המוסד פרישה מפתיעה דוד ברנע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}