י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
נותר בודד במערכה

בן-גביר בביקורת על עסקני הציונות הדתית: "שילמדו ממני"

יו"ר 'עוצמה יהודית' ביקר את המגזר הסרוג על כך שהוא אינו מוחה באופן אקטיבי נגד הממשלה: "אני מאוד מאוכזב שהציבור הדתי-לאומי לא יוצא בהמוניו" | בנוסף, טען שחייבת להיות זעקה של הרבנים, אך יחד עם זאת הוא מסתייג

בן-גביר בביקורת על עסקני הציונות הדתית: "שילמדו ממני"
איתמר בן גביר צילום: פלאש 90

ביקורת מפתיעה נשמעה אתמול (שלישי) כלפי הציונות הדתית מכיוונו של חבר הכנסת איתמר בן-גביר, החבר בסיעה ששמה הוא שם המגזר, על אי המחאה נגד הממשלה.

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' אמר שהוא מאוכזב מכך שהסקטור הדתי-לאומי לא יוצא למחות נגד הממשלה, כפי שטוענים כמה מתומכי נתניהו. הוא טען כי יש מקומות שבשל התקציבים שקיבלו, הם לא משמיעים את מחאתם.

"כשאני הגעתי לכיכר הבימה, התאכזבתי. התאכזבתי לא לראות שם הרבה מאוד חובשי כיפות", הודה בראיון ל'ערוץ 20'. "זה היה לי עצוב. אני מאוד מאוכזב שהציבור הדתי-לאומי לא יוצא בהמוניו".

"אני מסתובב בקריית-ארבע, באפרת, אלון שבות וגוש עציון (מקומות שרוב תושביהם משוייכים לציונות הדתית), ושם אנשים אנטי-בנט", הסתייג יו"ר 'עוצמה יהודית' מעט מביקורתו.

הוא התחמק כשנשאל היכן הרבנים הסרוגים במאבק נגד הממשלה, ואמר: "אני יכול לומר איפה הרבנים שהם רבני 'עוצמה', הרב (דב) ליאור מה הוא חושב על הממשלה הזאת. חייבת להיות זעקה".

"יש מקומות כאלה", אישר בן-גביר את הטענה כי בשל התקציבים קולם של המגזר הדתי-לאומי נגד הממשלה לא נשמע, "אבל הציבור בשטח הדתי-לאומי, זה לא נכון".

"הוא (הציבור הסרוג) לא בא (להפגנות), אולי שילמדו ממני שאני נמצא גם בציבור הדתי-לאומי, אבל גם בכל מחאה. אולי שיראו מה אני עושה, שאני מחובר לכל הקהלים", תהה.

איתמר בן גביר הציונות הדתית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}