עד 40%: עלייה דרמטית במגוון מוצרים פופולריים
יבואנית מובילה של מאות מוצרים פופולריים הודיעה לרשתות השיווק על עלייה משמעותית במחירי מאות מוצרים. "כמו בכל העולם, גם חברת שסטוביץ מתמודדת עם גל ההתייקרויות העולמי הפוקד אותנו"
- מאיר גלבוע
- ד' כסלו התשפ"ב
- 9 תגובות
לאחר סדרת הגזרות שעברו עם תקציב המדינה, מגיעה בשורה מדאיגה על עליית מחירים דרמטית במגוון רחב של מוצרים. מעיין פרתי פרסמה ב'תוכנית חיסכון' כי חברת שסטוביץ, שעומדות מאחורי כמה מהמוצרים הפופולריים בקרב הצרכנים הישראלים, מתכוונות להעלות מחירים בעשרות אחוזים.
לפי הדיווח, שסטוביץ שאחראית על יבוא של מאות מוצרים בתחומי המזון, הניקיון והטואלטיקה, הודיעה לרשתות השיווק על העלייה הצפויה. החברה מסבירה את ההתייקרות בגל ההתייקרות העולמי שנובע משיבושים בשרשראות האספקה, מחירי התובלה שעלו, ומחיר חומרי הגלם.
חלק קטן מהמוצרים הפופולריים שמחירם עומד לעלות הם: סבון ידיים של 'פלמוליב' שצפוי להתייקר ב-38%, ג'ל רחצה של אותה חברה יתייקר ב-17.8%. מברשת שיניים של "מרידול" יעלה בלא פחות מ-40%. גם חברת 'סנו' צפויה להעלות את מחירי המוצרים בצורה משמעותית, אם כי רק בעוד כחודש העלייה תגיע לצרכנים.
משסטוביץ נמסר כי "אין קשר בין האחוזים שפורסמו לבין הנתונים בפועל. כידוע, כולנו חווים גל התייקרויות עולמי. בפועל, האחוזים נמוכים בהרבה וישנם מוצרים רבים שאינם מתייקרים או מתייקרים באחוזים בודדים".
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות