י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
לוחית זיהוי מזויפת

אישום: ביצעו ירי אל מגרש המכוניות - מרכב גנוב

שני תושבי טייבה מואשמים כי גנבו רכב, ובאמצעותו ביצעו ירי לעבר מגרש מכוניות בטירה | כמו כן, אחד מהם היה מצוי תחת מעצר בית מלא ורישיון הנהיגה שלו היה בפסילה

אישום: ביצעו ירי אל מגרש המכוניות - מרכב גנוב
רובה. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד סיראג' חאג' יחיא בן 29 ולואי אלנסאסרה בן 28 תושבי טייבה, בין היתר בגין ירי במקום מגורים, נשיאה והובלת נשק וקשירת קשר לפשע, זאת לאחר שביצעו ירי לעבר מגרש מכוניות בטירה כשהם עושים שימוש ברכב גנוב ולוחית זיהוי מזויפת.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, הנאשמים התחמשו בנשק ותחמושת, בהם שני רובי קלצ'ניקוב וכדורים, והחליטו להוציא לפועל תכנית לביצוע ירי אל עבר מגרש מכוניות בטירה.

חאג' יחיא ושני בני אדם נוספים, נסעו אל מגרש המכוניות כשחאג' יחיא נוהג ברכב הגנוב שבו החליפו את לוחית הזיהוי, וכשהוא לובש צעיף במטרה להסתיר את פניו. בהגיעם למגרש המכוניות ירדו שני האחרים מן הרכב כשהם רעולי פנים ונושאים כל אחד בכלי נשק ותחמושת ואילו חאג' יחיא נותר ברכב.

השניים ירו מספר רב של כדורים לעבר המגרש וגרמו נזק למספר מכוניות במקום. משאזלה התחמושת, חזרו השניים לרכב והשלושה נמלטו מהמקום. השלושה שבו לטייבה שם יצאו מן הרכב ופרקו את הנשק. בשלב זה הגיע אלנסאסרה אשר התיישב במושב הנהג של הרכב ונסע מן המקום. אלנסאסרה נטש את הרכב בשדה פתוח בטייבה כשהרכב מונע ולידו בקבוק המכיל חומר דליק מסוג בנזין.

בגין האמור מואשמים חאג' יחיא ואלנסאסרה בעבירות של נשיאה והובלת נשק ותחמושת בצוותא, ירי באזור מגורים בצוותא, קשירת קשר לפשע, חבלה במזיד ברכב בצוותא, קבלת רכב גנוב בצוותא, שימוש ברכב ללא רשות בצוותא, שינוי זהות חלק של רכב בצוותא.

כמו כן מואשם אלנסאסרה בעבירות של הפרת הוראה חוקית ונהיגה בזמן פסילה זאת לאחר שבעת קרות האירועים היה מצוי תחת מעצר בית מלא ורישיון הנהיגה שלו היה בפסילה.

ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}