י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
קידום המוכנות המבצעית

"קריסה באזור הרכבת הקלה": תרגיל חירום בבני ברק

המשטרה תערוך היום בין השעות 21:00-24:00 תרגיל חירום באזור בני ברק, במטרה "לקידום המוכנות המבצעית" | צפויה תנועה מוגברת של ניידות משטרה ורכבי חירום והצלה | מחברת דן נמסר ל'בחדרי חרדים' "לא קיבלנו מידע על שינויים" 

"קריסה באזור הרכבת הקלה": תרגיל חירום בבני ברק
חיילי פיקוד העורף בבני ברק צילום: תומר נויברג, פלאש 90

משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם גופי חירום והצלה, תקיים היום (שני) תרגיל חירום שיתחיל בשעה 21:00. התרגיל ידמה אירוע חירום במתווה של אירוע שריפה וקריסה באזור הרכבת הקלה בבני ברק, במהלכו תתרגל את מהלכי הפיקוד והשליטה של משטרת ישראל לשמירה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה ושלום הציבור.

התרגיל ייערך בין השעות 21:00 ועד 24:00 כאשר ייתכנו שינויים עתיים בהסדרי התנועה לפרקי זמן קצרים וכן תהא תנועה מוגברת של ניידות משטרה ורכבי חירום והצלה. מחברת דן נמסר ל'בחדרי חרדים' כי הם לא קיבלו מידע על שינויים במסלולי הקווים בגינו של התרגיל, כך שלא צפויים שינוים משמעותיים במשך היום. 

בתוך כך, אתמול נערך תרגיל 'לאומי' בשם "נקודת המפנה 2021" שבא בעקבות הפרעות האלימות שהתרחשו בשנה האחרונה (פרעות תשפ"א). התרגיל התקיים בשיתוף פעולה נרחב של משטרת ישראל, צה״ל רשות החירום הלאומית וגופי המשרד לביטחון פנים. כשמטרת התרגיל הייתה לדמות תרחישים ביטחוניים במתווה של הפרות סדר בכל הארץ ואירועי חירום אזרחיים. 

 

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}