י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בשורה משמעותית

יוארך תוקפה של הטבת המס לתושבי יישובי עוטף עזה

הוארכה הוראת השעה הקובעת כי מי שהיה תושב אזור קו עימות דרומי במשך כל שנת המס, זכאי באותה שנה לזיכוי ממס בשיעור של 20% מהכנסתו החייבת מיגיעה אישית | ההטבה ניתנת למתגוררים עד שבעה קילומטרים מגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה

יוארך תוקפה של הטבת המס לתושבי יישובי עוטף עזה
אילוסטרציה צילום: pexels

שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם היום (ראשון) תזכיר חוק לפיו תוארך הטבת המס לתושבי יישובי עוטף עזה בארבע שנים נוספות.

השר ליברמן הסביר ואמר: "אני רואה חשיבות עליונה בהארכת הוראת השעה להטבת המס לתושבי יישובי עוטף עזה למשך ארבע שנים נוספות, דבר אשר יאפשר את המשך חיזוק החוסן הכלכלי של תושבי העוטף העומדים בחזית קו העימות הדרומי".

הוראת השעה קובעת כי מי שהיה תושב אזור קו עימות דרומי במשך כל שנת המס, זכאי באותה שנה לזיכוי ממס בשיעור של 20% מהכנסתו החייבת מיגיעה אישית, עד לתקרת הכנסה של 241,080 שקלים חדשים. " קו עימות דרומי" כולל, לעניין זה, את היישובים אשר בתיהם, כולם או חלקם, שוכנים עד 7 קילומטרים מגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה וכן יישובים ואזורים נוספים אשר שר האוצר קבע שמתקיימים בהם אותם השיקולים הביטחוניים שמתקיימים ביישובים אשר בתיהם שוכנים עד 7 קילומטרים מגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה.

הוראת השעה האחרונה הוארכה בשנת 2017 והיא צפויה לפקוע בתום שנת 2021, ועל כן מבקש השר להאריכה בארבע שנים נוספות. עלות ההטבה מוערכת בסכום של 90 מיליון ש"ח לשנה.

הטבות מס עוטף עזה משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}