י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
הכרת הטוב

צפו: כשנתניהו ואורחו התקבלו בשירת "יומים"

קרוב לשנה לאחר שעזב את תפקידו כמזכיר ארצות הברית לשעבר, בהתנחלויות ארגנו כנס הוקרה למזכיר לשעבר מייק פומפאו שהתקבל יחד עם נתניהו בשירת "ימים על ימי מלך" | על ההכרה האמריקנית בהתנחלויות, אמר האורח: "היתה לנו ההזדמנות לעשות את המהלך הכי חשוב" 

צפו: כשנתניהו ואורחו התקבלו בשירת "יומים"
נתניהו ופומפאו צילום: דוברות בנימין

בעוד בממשלה יש מי שמנסים לחדש הליך מדיני עם הפלסטינים, בימין מתרפקים על העבר כשהיום (ראשון) קיימו כנס הוקרה למזכיר המדינה של ארצות הברית לשעבר מייק פומפאו שנחת לביקור בישראל.

בתחילה סייר פומפאו עם משפחתו בשילה הקדומה, ולאחר מכן נערך ביקב פסגות טקס ההוקרה לפומפאו בהשתתפות כל ראשי ההתיישבות. כשהגיע ליקב, יחד עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, התנגן ברקע השיר "יומים על ימי מלך", כפי שמקבלים ראש ישיבה.

נתניהו מתקבל בשירת יומים - צילום: יוני קמפינסקי, ערוץ 7

ביקב נחנך בשנת 2019 יין מיוחד על שם פומפאו, לכבוד הצהרתו על ההכרה האמריקנית בחוקיות היישובים ביהודה ושומרון.

"כשנכנסתי לממשל, היה מאוד חשוב לי להיות דובר אמת", אמר מזכיר המדינה האמריקני לשעבר. "כשהייתי אזרח, היה לי חשוב לקחת את משפחתי לרמת הגולן ולהראות להם שהריבונות הישראלית על שטחי הגולן ויהודה ושומרון היא בלתי ניתנת לערעור".

"היתה לנו ההזדמנות לעשות את המהלך הכי חשוב והוא ההצהרה שיישובי יהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ושמחתי שעשינו זאת. אני מתפלל לאל שבזכות האמונה המשותפת שלנו אלוקים יהיה איתכם", אמר.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שיבח את פומפאו: "כל אחד צריך בעל ברית. אין בעלת ברית טובה יותר מארצות הברית ואין בעל ברית יותר טוב ממייק. כשהולכים כאן בגבעות וברחבי יהודה ושומרון, מוצאים את ההיסטוריה היהודית בכל צעד ושעל".

"מדינת ישראל היא תקווה לאומות ובעזרת ארה"ב ובעזרת האל נמשיך להראות את החוזקה של ישראל בעולם", כך ראש הממשלה לשעבר.

ימים בנימין נתניהו מייק פומפאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}