ננעלו מבחוץ: העובדים בפייסבוק מאשימים את ההנהלה
עובדי פייסבוק לא הצליחו לגשת לתקן את התקלה במהלך הנתק של שש שעות | "פייסבוק בעצם השאירה את המפתחות שלה במכונית שננעלה" כתב מומחה אינטרנט
- יענקי פרבר
- כ"ט תשרי התשפ"ב
- 1 תגובות
עובדים וקבלנים בפייסבוק התלוננו כי הם לא הצליחו להיכנס לחשבונות העבודה שלהם בחברה במהלך הפסקת השירות הקשה ביותר של החברה מאז 2008. הגישה לא התאפשרה מאחר והמערכת לא זיהתה את העובדים, מה שמזכיר את התשתיות של שנות השמונים.
ההפסקה שנמשכה שש שעות ביום שני, לא רק שלא אפשרה ל-3 מיליארד משתמשי פייסבוק אינסטגרם וווטסאפ לגשת לחשבונות שלהם, היא השפיעה גם על מערכות פנימיות לעובדים, כך אמרו כמה עובדים לרשת CNBC.
העובדים אמרו באופן ספציפי שהם לא יכלו לגשת לכלים בהם הם משתמשים כדי לעקוב אחר מידע, כגון כמה אנשים משתמשים בשירותים מסוימים, כמו גם פונקציות צ'אט פנימיות. העובדים ביקשו לא להזדהות מכיוון שסיפרו על מהלכים חסויים בחברה. הניתוק היה כה גרוע עד שמהנדסים שהוטלו עליהם לסייע בפתרון הבעיות, לא הצליחו אפילו להיכנס כדי לתקן את הבעיות, אמר גורם אחד המכיר את המצב ל-CNBC. התקלה התרחשה יממה לאחר שעובדת החברה לשעבר בצוות של פייסבוק, הדליפה ל"וול סטריט ג'ורנל" על מהלכים וקבלות החלטה בחברה שגורמות לנזק לצעירים שמשתמשים בפייסבוק.
פרנסס האוגן, בת 37, הצהירה כי היא עזבה את עבודתה בפייסבוק לאחר 15 שנים, לאחר שטענה כי ישנן "בעיות מערכתיות באלגוריתמים של המדיה החברתית" והנכונות של פייסבוק לאפשר "תוכן רע" ומידע שגוי שמקדמת פייסבוק עבור עצמה. "פייסבוק, שוב ושוב, בחרה לייעל את האינטרסים שלה, כמו להרוויח יותר כסף", אמרה האוגן.
בנוסף, סביבת העבודה בחברה מלחיצה, "עובדים צריכים להיות מחוברים כל חמש דקות כדי לראות אם משהו השתנה, מה שיוצר סביבה מלחיצה" סיפר עובד פייסבוק ל-CNBC.
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות