י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
108 מונשמים בבתי החולים

בנט התחסן בשלישית: "אם נתחסן באלול - נחגוג עם המשפחה בתשרי"

שעות לאחר שאושר החיסון השלישי לקבוצת הגיל בני ארבעים פלוס, ראש הממשלה התחסן הבוקר במנת החיסון השלישית - והדגיש שאם הציבור יתחסן באלול, לא יהיו הגבלות משמעותיות בחגי תשרי | הוא צופה: "בהמשך נפתח את החיסון השלישי לכולם" | התחלואה עדיין גבוהה

בנט התחסן בשלישית: "אם נתחסן באלול - נחגוג עם המשפחה בתשרי"
בנט בהצהרה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט התחסן היום (שישי) במנת החיסון השלישית, לאחר שזו אושרה אמש לבני ארבעים ומעלה.

ראש הממשלה בין ה-49, קיבל את מנת הדחף בבית החולים 'מאיר' שבכפר סבא והדגיש שאם נחסן בחודש אלול, לא יהיו הגבלות משמעותיות בחגי תשרי. יחד עם מבצע החיסונים, מספר המאומתים ממשיך להיות גבוה ולא יורד באופן משמעותי.

ראש הממשלה נפתלי בנט - מקבל בחיסון השלישי

"לפני מספר שבועות אמרתי שאם נתחסן באלול - נוכל לחגוג עם המשפחה בתשרי. זה בהישג יד", אמר בנט. "זה היה נשמע אז דמיוני, כי הציבור הישראלי רגיל להימצא בחגים בסגר בתקופה האחרונה. זה בהישג יד, אבל אנחנו עוד לא שם. אני אומר בצורה ברורה: אם תצאו להתחסן בחיסון השלישי אנחנו נוכל להימנע מסגר רביעי".

הוא המשיך: "אנחנו באמצע המערכה, אם נמחץ את ה-R דרך חיסונים, עטיית מסכות והפעילות שהממשלה עושה יחד עם הציבור ועם מערכת הבריאות - אנחנו ביחד יכולים לנצח. אבל אנחנו עוד לא שם".

"אני צופה שבהמשך נפתח את זה לכולם. נתתי הנחיה לחסן בכל הכוח. רוצה להודות לאנשי מערכת הבריאות, אתם לוחמי החוד של מדינת ישראל", הודה ראש הממשלה.

לפי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, ישנם בישראל 1,266,922 מתחסנים במנה שלישית, 5,436,375 מתחסנים במנה שנייה ו-5,881,743 מתחסנים במנה אחת בלבד.

בתוך כך, אתמול התגלו 7,692 מאומתים לנגיף הקורונה, מתוך 141,638 נבדקים. נכון להיום ישנם 594 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 108 מונשמים. מניין המתים במגיפה עומד נכון להיום על 6,759 קורבנות ל"ע במצטבר מפרוץ המגפה.

נפתלי בנט חיסון שלישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}