י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
כל ענפי המשק

הקבינט יאשר: הרחבה משמעותית של 'התו הירוק'

לאחר דיון שקיים ראש הממשלה בנט עם שר הבריאות הורביץ ובכירי משרדו, הוחלט להביא לאישור הקבינט שורה של הגבלות חדשות במטרה לנסות ולבלום את התחלואה

הקבינט יאשר: הרחבה משמעותית של 'התו הירוק'
בדיקת קורונה לילד בירושלים צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בתום דיון הערכת מצב שקיים היום (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט יחד עם שר הבריאות ניצן הורביץ ונציגי משרדי הבריאות והאוצר, הוחלט על שורה של הגבלות שיבואו לאישור קבינט הקורונה כבר מחר.

בתום הדיון הוחלט על הרחבת התו ירוק לכל ענפי המשק, ויישומו החל מגיל 3 והא יכלול בדיקות המוניות בכל הארץ במטרה לזהות חולים מאומתים ולהוציאם לבידוד, כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה.

הקבינט יחליט על החלת התו הירוק על רובם המוחלט של ענפי המשק, המוסדות הציבוריים והפרטיים, ובהם, בין השאר: בריכות שחייה, חדרי כושר, מוסדות אקדמיים, כל אירועי התרבות והספורט, כנסים ותערוכות, מוזיאונים, ספריות, מסעדות ובתי מלון, ועוד.

בנוסף, התו הירוק יוחל החל מגיל 3, ילדים בגילאי 3-12 יבצעו בדיקות במימון המדינה וגילאי 12 ומעלה: בדיקות במימון פרטי (רק ללא מחוסנים מבחירה).

עוד הוחלט להמליץ לקבינט כי באירועים בבתים פרטיים ודומיהם (שבהם לא חל תו ירוק) תיקבע מגבלת התקהלות, כך במקום סגור - עד 50 אנשים ובמקום פתוח - עד 100 אנשים.

נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}