י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
הקומה העשירית נסגרה

דיווח: הנחת הסלב של נתניהו בסוויטה הנשיאותית

הערב מתפרסם כי יו"ר האופוזיציה ביקש לפני מספר חודשים מהמדינה לתקן את המזגן בביתו הפרטי בקיסריה בעלות של עשרות אלפי שקלים, בינתיים נהנה נתניהו מהנחות סלב משמעותיות בסוויטות פאר בישראל | מלון דן כרמל: "ראש הממשלה לשעבר התארח בדן כרמל ושילם בעצמו"

דיווח: הנחת הסלב של נתניהו בסוויטה הנשיאותית
בנימין נתניהו צילום: Miriam Alster/Flash90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התארח בסוויטה הנשיאותית של מלון 'דן כרמל' בחיפה שעלותה כ-9,000 שקלים ללילה, ושילם רק כרבע מחיר. כך מתפרסם הערב (שני) ב'כאן 11'. עוד פורסם, כי לפני סיום כהונתו כראש ממשלה, דרש נתניהו מימון של תיקון המזגן בביתו בקיסריה שעלותו עשרות אלפי שקלים.

החשיפה של הנחת הסלב המשמעותית לה זכה נתניהו בסוויטה היוקרתית בחיפה, מגיעה בעקבות הודעה חריגה שהוציא איש יחסי הציבור רני רהב לתקשורת ולפיה מלון דן כרמל אירח את נתניהו למשך שני לילות.

בהודעה נכתב כי ראש האופוזיציה התארח בסוויטה הנשיאותית, ושהמלון סגר עבורו את כל הקומה העשירית. עוד הופיעה בהודעה גם תמונה של נתניהו עם מנכ"ל המלון.

ב'כאן חדשות' בדקו את רמת המחירים במלון עבור הצרכן הרגיל. המחיר עבור הסוויטה הנשיאותית ללילה עומד על כ-9,000 שקלים ללילה. מבדיקת כאן חדשות עולה שנתניהו שילם סכום של כ-2,000 שקלים בלבד בעבור לילה אחד. יתר התשלום - סכום המוערך בכ-15 אלף שקלים, היה מתנה שקיבל לכאורה ראש האופוזיציה מהמלון.

ממלון דן כרמל נמסר בתגובה: "ראש הממשלה לשעבר התארח בדן כרמל ושילם בעצמו. מעולם המלון לא מסר פרטים כאלו או אחרים על אורח כזה או אחר. אנו מציעים לא להיתפס לשמועות ורכילויות".

בנימין נתניהו מלון דן סוויטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}