כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
עשרות מיליארדים

סמוטריץ' תוקף: "רע"מ ממשיכה לנהל את הממשלה"

ברקע העברת תקציב המדינה בממשלה, שכולל בתוכה עשרות מיליארדים לחברה הערבית, יו"ר 'הציונות הדתית' תוקף את ביטול עבודות ההכשרה להקמת שכונה בישוב בדרום: "בהנחיית לשכת ראש הממשלה" | הוא קרא ליועמ"ש: "חקור את מעורבות ח"כ מרע"מ"

סמוטריץ' תוקף: "רע"מ ממשיכה לנהל את הממשלה"
בצלאל סמוטריץ' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעקבות ביטול עבודות בנייה בשכונה מערבית בישוב בדרום, אתמול (שישי) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תקף את הממשלה, וטען שהיא מנוהלת על ידי רע"מ.

"‏רע"מ ממשיכה לנהל את הממשלה הזו בסחטנות אישית אינטרסנטית", כתב. "בוטלו, בהנחיית לשכת ראש הממשלה, עבודות הכשרה שתוכננו ליום ראשון להקמת שכונה מערבית בישוב שגב שלום. ‏ראשון ביחידת יואב ומשם בשיירה לשטח לביצוע העבודות".

יו"ר 'הציונות הדתית' המשיך: "מדובר במשפחתו של ח"כ סעיד אל חרומי שדורשת לבטל את העבודות ולקבל 50 דונם תמורת כל דונם בשכונה. אין לדרישה המופרכת הזו שום תקדים ושום בסיס חוקי ולכן הרשות להסדרת ההתיישבות הבדואית קידמה את הפרויקט".

"חרומי הפעיל לחצים כבדים, ‏ובנט נכנע ונתן הנחיה לעצור את העבודות. מעבר לבעיית המשילות הקשה שביטול העבודות מייצר, זה גם יעלה לנו כסף רב", הוסיף.

"המעורבות של חרומי בסחיטת כסף וקרקע למשפחתו והכניעה של בנט הם שחיתות ‏מהמדרגה הראשונה", טען וקרא לראש הממשלה, "אני קורא לבנט לחזור בו ולאפשר את ביצוע העבודות כמתוכנן".

'אני קורא גם ליועמ"ש מנדלבליט לחקור את מעורבותו של חרומי בענייני משפחתו הפרטיים ואת השימוש שלו בתפקידו כדי לקדמם, כפי שכבר פורסם", קרא.

בצלאל סמוטריץ מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד