זוג התפילין שהוחזר לאברך באמצעות פרסום בסטטוס
אברך אמריקאי שאיבד את זוג התפילין שלו, מצא אותם היום לאחר שדבר האבידה פורסם בסטטוס של חשבון הוואטסאפ, שמופעל על ידי הבעלים של כלי התקשורת החרדי "הסקופ הלייקוודי". "זו הסיבה מדוע הרשת החברתית נוצרה!", צייץ המתווך בהתרגשות
- יוסי שטארק
- י"א אב התשפ"א
אברך אמריקאי שאיבד את זוג התפילין שלו, מצא אותם היום (שלישי) לאחר שדבר האידה פורסם בסטטוס של חשבון הוואטסאפ, שמופעל על ידי הבעלים של כלי התקשורת החרדי "הסקופ הלייקוודי".
אמש פרסם מפעיל הסטטוס תמונה של תיק תפילין, וצירף את הכיתוב: "נמצא. אם אתה יודע מי הבן אדם, תעדכנו אותנו".
היום הוא עדכן כי הבעלים של התפילין אותרו, וצירף צילום מסך מהתכתבות בוואטסאפ, בה אשתו של בעל האבדה מגיבה לסטטוס ואומרת כי בעלה טעה, והניח את התיק ברכב של מישהו אחר.
This is why social media was created! https://t.co/lxL5P6MvXZ pic.twitter.com/khsdpF8wIL
— The Lakewood Scoop (@LakewoodScoop) July 20, 2021
הוא נתן לה את המספר של מי שמצא את התיק, ותוך דקות אחדות הוחזרה האבדה היקרה לבעליה.
"זו הסיבה מדוע הרשת החברתית נוצרה!", צייץ בהתרגשות, המתווך, מפעיל חשבון הטוויטר של ה"סקופ הלייקוודי", שבזכות הפרסום שלו הוחזרו זוג התפילין לאברך.
האנקדוטה המעניינת הזו מוכיחה כי הרשת החברתית החרדית צברה תאוצה בצורה משמעותית במהלך השנים האחרונות, דבר שבא לידי ביטוי בעיקר בפיצ'ר הסטטוס שמצורף ליישומון וואטסאפ שהפך לפופולרי מאוד.
יצוין כי בריכוזים החרדיים בארה"ב, פונקציית הסטטוס באפליקציית וואטסאפ פופולרית הרבה יותר מאשר בישראל - שם ישנם 'אושיות רשת' בעלי עשרות אלפי צופים מדי יום - דבר שהפך אותו במרוצת הזמן לכלי פרסומי חזק מאוד, ולפלטפורמה תקשורתית לכל דבר ועניין.
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות