י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קורא להרחיק את נתניהו לזמן רב

סער במתקפה: "מנוע טורבו של הסתה ורעל. ימניים ולאומיים עלאק"

בכנס פעילים של תקווה חדשה התייחס יו"ר המפלגה סער למתקפות הקשות עליו מהליכוד בנוגע לסוגיית המאבק בין הרשות המחוקקת לשופטת ותקף חזרה: "את נתניהו צריך להרחיק מהשלטון לזמן רב"

סער במתקפה: "מנוע טורבו של הסתה ורעל. ימניים ולאומיים עלאק"
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגת 'תקווה חדשה' ערכה הערב (רביעי) כנס לפעילי המפלגה כדי לחגוג את ההישג עם הקמת הממשלה. גדעון סער מעוניין לחזק את הקשר עם התומכים במטרה לבנות שלד יציב למפלגתו הקטנה. בדברים שנשא במקום התייחס סער בעיקר לנתניהו ולליכוד והשיב למתקפות נגדו.

"נתניהו אמר שאני לא רלוונטי. אני שואל אתכם עכשיו, רלוונטי או לא?, תהה סער והתייחס למפלגה האם, "הדרך של הליכוד תרחיק אותם מהשלטון. אני קורא להם: תשרתו את העם מהאופוזיציה. אל תהיו אופוזיציה של עם ישראל".

הוא התייחס להגדרה של נתניהו והליכוד כימניים בעוד הוא נחשב כמשת"פ עם השמאל: "איזה לאומי ואיזה ימני?" התייחס לנתניהו, "מנוע טורבו של הסתה ורעל. ימניים ולאומיים עלאק". עוד אמר סער כי "את נתניהו צריך להרחיק מהשלטון לזמן רב, עד שהוא וסביבתו יבינו שהשלטון לא נועד לשרת אינטרסים של אדם אחד"

‏סער התייחס למתקפות הקשות נגדו כאילו מכר את המדינה למערכת המשפט סביב הקמת הוועדה הרגישה  - חוק יסוד: "ההיסטריה שמפיץ הליכוד בכל עניין והפעם סביב הקמת הועדה בעניין חוק יסוד: החקיקה - מגוחכת. מדובר בוועדה שבה מיוצגת כל אחת ממפלגות הקואליציה. היא תנסה לעשות מאמץ כן לבנות הסכמה בנושא בו ידוע מראש שהפערים גדולים. אין בטחון שנצליח. ננסה. גם בעניין זה בו בוזבזו שנים רבות מדי של חוסר מעש".

גדעון סער הליכוד מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}