י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כראש ממשלה?

דיווח: זו הישיבה בה צפוי נתניהו לבקר בקרוב

לאחר שכבר נדע כולנו האם הצליח להרכיב ממשלה או שבנט הצטרף לגוש השינוי, ראש הממשלה נתניהו עתיד לבקר באחת מהישיבות המרכזיות בציונות הדתית בעוד פחות משבועיים | ראש הישיבה: "הבחירות? הקב"ה רוצה מאיתנו משהו"

דיווח: זו הישיבה בה צפוי נתניהו לבקר בקרוב
נתניהו במרכז הרב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד הציונות הדתית עולה לאחרונה לכותרת בעקבות פעילותם הפוליטית של סמוטריץ' ובנט, אמש (שני) דווח כי ראש הממשלה נתניהו צפוי לבקר באחת מישיבות הדגל של המגזר.

על פי הדיווח של העיתונאי הסרוג דביר עמר, נתניהו הוזמן להגיע להשתתף בחגיגות יום ירושלים בישיבת מרכז הרב, ספינת הדגל של הציונות הדתית. האחרון, כך על פי הפרסום, צפוי לאשר הגעה בכל מקרה.

מדי שנה מאז בחירותו כראש הממשלה, נוהג ראש הממשלה לכבד בנוכחותו בעצרת המסורתית של הישיבה לכבוד יום ירושלים, ולעיתים מנצל את הבמה כדי להעביר מסר למגזר ולמנהיגיו הפוליטיים.

כזכור, לפני כחודש התראיין הרב יעקב שפירא, ראש הישיבה, והתייחס למצב הפוליטי: "הבחירות זה דבר שעובר. מעניין שדווקא העם הנבחר לא יודע מה לבחור. צריך להתפלל. הקב"ה רוצה מאיתנו משהו, אין ספק".

"אפשר למצוא הרבה יותר משותף, אני לא מדבר על הצד הפוליטי של העניין. בחירות אחרי בחירות, כנראה יש איזה איתות שמשהו כבר צריך להשתנות", הוסיף הרב בראיון ל'ערוץ 7'.

הרב מיהר להבהיר: "אני לא מדבר על השלטון, אני מדבר על הקשב בתוך הציבור כמו שהיה בקורונה - 'גבוה מעל גבוה שומר' שיש פה מישהו שמנהל את העניינים, יש בחירה אישית לכל אדם ואנחנו צריכים לבטל דעתנו בפני רצון הבורא".

ביבי נתניהו מרכז הרב יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}