י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
"בובי, אל תשכחי"

ניצולת השואה רוכשת מהחברה שהצילה את משפחתה

פרופ' מניו יורק סיפר בחשבון הטוויטר שלו על ניצולת שואה אותה פגש במרכול וראה שהיא מחפשת ריבה מסוימת. כשבא לסייע לה להוריד ממדף גבוה, היא סיפר לו מדוע היא רוכשת דווקא את מותג הריבה הזה

ניצולת השואה רוכשת מהחברה שהצילה את משפחתה
צנצנת הריבה המדוברת צילום: באדיבות המצלם

‏פרופ' מייקל פרינו מאוניברסיטת סנט ג'ונס בקווינס ניו יורק, גולל סיפור מרגש בחשבון הטוויטר שלו על ניצולת שואה שפגש בניו ג'רזי אתמול בבוקר (ראשון). "הם הצילו אותי אז אני קונה את הריבה שלהם".

וכך מספר הפרופסור. בסופרמרקט היום מצאתי אישה קטנה וקשישה שעומדת מול מדף גבוה ומחזיקה בשימורים של חברת 'בוני ממן', היא התקשתה למצוא את הטעם שרצתה כי הצנצנות הונחו על המדף. היא לא יכלה לקרוא את התוויות. היא בקושי הצליחה להגיע אליהן, הצעתי לעזור.

אחרי שמסרתי לה את צנצנת ריבת הפטל, היא הודתה לי, עצרה את דיבורה, ואז שאלה: "אתה יודע למה אני קונה את המותג הזה?" צחקתי ועניתי, "כי זה טעים?".

"כן, זה טעים" היא עצרה שוב. "אני ניצולת שואה." זו לא הייתה השיחה שציפיתי ביום ראשון. היא המשיכה וסיפרה לי כי "במהלך המלחמה (מלחמת העולם השנייה) המשפחה שבבעלות החברה הסתירה את משפחתי בפריז. אז עכשיו אני תמיד קונה את זה. ובכל פעם שאני הולכת לחנות, הנכדים שלי מזכירים לי 'בובי, אל תשכחי לקנות את הג'לי'."

אמרתי לה שזו הסיבה הטובה ביותר ששמעתי לקנות מוצר של חברה כלשהי. ואז חייכנו שנינו מאחורי המסכות והלכנו לדרכנו.

ניצולת שואה ריבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}