בתי חב"ד ניצלו את סיום שנת המס וגייסו 16 מיליון דולר
146 בתי חב"ד יצאו לקמפיין משותף בסוף השנה וגייסו 16 מיליון דולר • כך הם ניצלו את סיום שנת המס בצורה מיטבית
- כתבה מקודמת
- כ"ב טבת התשפ"א
המרכז לענייני חינוך של חב"ד וחברת צ'רידי יצאו לראשונה לקמפיין גיוס המונים משותף עבור בתי חב"ד ברחבי העולם, במטרה לנצל את שנת המס רגע לפני סיום השנה.
מסיכום תוצאות הקמפיין בו השתתפו 146 שלוחים מבתי חב"ד בכל רחבי העולם, הצליחו השלוחים לגייס יחד 16,244 מיליון דולר מ- 34,700 תורמים שונים ברחבי העולם.
מנתוני סיכום הקמפיין עולה כי עיקר השלוחים שהשתתפו במבצע הגיעו מארצות הברית, לצד שלוחים מאירופה, המזרח הרחוק וישראל.
במהלך המצבע ובמסגרת הרצון לעודד את השלוחים להצטרף לקמפיין, הודיעו איש העסקים אלי נאש, קרן מרומים וחברת צ'רידי כי יתרמו 250,000 דולר לשלוחים שיעמדו באתגרי הגיוס השונים בקמפיין.
במסגרת הקמפיין הציבו השלוחים יעדים שונים לבתי החב"ד בניהולם ולנצל לראשונה את שנת המס לטובתם. מטרות הגיוס השתנו בין השלוחים, מאחזקה שוטפת ועד לבניית בניינים והשקת פרויקטים כאלה ואחרים.
לדברי מנכ"ל צ'רידי שי צ'רבינסקי מדובר בפרויקט ראשוני מסוגו שצבר הצלחה מעל המשוער. "מדובר ברעיון שנולד רגע לפני סיום שנת המס וללא היערכות מוקדמת ויחד עם זאת התוצאה אליו הגיע מדברת בעד עצמה. החיבור בין בתי החב"ד השונים על בסיס הערך המאחד ביניהם, הצליח לסחוף את הציבור הכללי ולהעמיד תוצאה כזאת".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות