אחרי עשור: מולר מחדש את האריזות בנראות חדשה
מולר ממשיך להגיש את אותה החוויה מהטבע, עם טעמים ייחודיים ומרקם קרמי משובח – ובמראה חדש ועדכני המאופיין בצבעי הכחול שיאפשרו לכם ליהנות מהטבע בכל כפית
- כתבה מקודמת
- י"ג טבת התשפ"א
- 2 תגובות
המותג muller הושק בישראל לפני קרוב לעשור, עם סדרת muller froop הייחודית – קציפת הפרי שטרם נראתה כמותה בארץ.
מאז ההשקה הפך מולר, המותג הבינלאומי, לאחד המותגים האהובים ביותר במקררי מוצרי החלב בארץ, כאשר מדי תקופה הושקו מוצרים רבים, מגוונים וחדשניים ואף הושקה הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.
עכשיו, אחרי עשור של הצלחות והשקת מגוון סדרות מיוחדות וייחודיות, המותג מולר מרענן את פניו, ומתחדש עם אריזות חדשות ועוצמתיות לכל סדרות היוגורטים.
מולר ממשיך להגיש את אותה החוויה מהטבע, עם טעמים ייחודיים ומרקם קרמי משובח – ובמראה חדש ועדכני המאופיין בצבעי הכחול שיאפשרו לכם ליהנות מהטבע בכל כפית.
אתם מוזמנים להכיר את הסדרות הטעימות של מולר בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית: מולר natural, מולר simply fruit, מולר mix, מולר rice ומולר active. ומולר froop בכשרות המהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים.
הנראות החדשה מזוהה עם הערכים שמלווים את המותג הבינלאומי מאז ועד היום: המרקם, הטעמים, הטבע, האיכות המקסימלית, הכשרות המהודרת ומגוון האפשרויות.
אז מה המולר שלך היום?
מולר. ליהנות מהטבע.
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות