י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
תפילה שלא תשוב ריקם

ביום היארצייט של דודו הגדול: מרן שר התורה יעתיר בעבורכם

רק בחודש חשוון ישנם 42 חתנים וכלות יתומים שעתידים להינשא כשאין להם מאומה. מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אשר שמע את הצרות הנוראיות הודיע כי ביום היארצייט של דודו הגדול מרן בעל ה'חזון איש' זיע"א הוא יעתיר בתפילה ובתחנונים לישועת כלל התורמים • הזדמנות נדירה של ממש

ביום היארצייט של דודו הגדול: מרן שר התורה יעתיר בעבורכם
שר התורה בקבר החזו"א צילום: באדיבות המצלם

החודש הזה, חודש חשוון, ישנם 42 חתנים וכלות יתומים שעתידים להינשא, מדובר ביתומים, אין להם מאומה, לא הוצאות המינימום, שלא לדבר על מעבר לזה. וזה לא נגמר רק בזה, גם מגבלות הקורונה לא מאפשרת להם לדעת איך וכיצד תתקיים חתונתם - יום שמחת ליבם.

הטלפונים במוקדי 'קופת העיר' לא מפסיקים לצלצל, מאות מקרים, אלפי צרות, אבל החודש הזה, רק החודש הזה בלבד, ישנם 42 חתנים וכלות שאין להם כלום, הסיפורים מאחורי האנשים הללו, החתנים וכלות הללו מסמרי שיער, קורעי לב ממש.

נצלו את ההזדמנות שלכם להיות כלולים בתפילתו של הגר"ח קנייבסקי ועזרו לעשרות יתומים אומללים>>>

הצרות, המקרים והכאב הגיעו לשולחנו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי אשר דמע למשמע הצרות הנוראיות הללו, למרות חולשתו ולראשונה מאז נדבק בנגיף הקורונה הוא נטל את עטו ושרבט עלי גליון ברכה היסטורית.

בברכתו מבטיח מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א כי "כל התורמים סך 420 ש"ח עבור 42 חתנים וכלות יתומים ועזובים הנישאים בחודש חשוון תשפ"א יזכו מידה כנגד מידה לעשות שמחה בביתם בקרוב ממש ללא עגמת נפש" - ברכה היסטורית לכל הדעות, שמחה, בקרוב, ללא עגמת נפש. מה צריך יותר מזה?

נצלו את ההזדמנות שלכם להיות כלולים בתפילתו של הגר"ח קנייבסקי ועזרו לעשרות יתומים אומללים>>>

אבל זה לא נגמר בזה, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אשר שמע את הצרות הודיע כי באופן נדיר הוא יעתיר בתפילה ובתחנונים לישועת התורמים ביום היארצייט של דודו הגדול מרן בעל ה'חזון איש' זיע"א שיחול השבוע.

אתם מבינים את המשמעות? מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אשר סדר יומו עמוס בלגמוא עוד ועוד דפי גמרא, יפנה זמן בכדי להעתיר עליכם ביום היארצייט של דודו הגדול, שר התורה יתפלל עבורכם לישועה והצלחה, בקרוב ממש.

זה הרגע שלכם, ההזדמנות שלכם להיות כלולים בתפילתו של רשכבה"ג, הצטרפו עוד כעת ועזרו ליתומי חודש חשוון ותזכו לתפילתו של מרן שר התורה שיתפלל עבורכם. למענכם ולהצלחתכם. אסור לכם לפספס את ההזדמנות. תרמו עכשיו.

הגר''ח קנייבסקי החזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}