ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
לא כשירה לחקירה

זוועה בגרמניה: האם רצחה חמישה מילדיה ומאושפזת בבי"ח

חמישה ילדים בגילאי שנה עד שמונה נמצאו ללא רוח חיים בגרמניה, לאחר שאמם הרגה אותם ואז ניסתה להתאבד על ידי קפיצה מול רכבת, אך נכשלה

זוועה בגרמניה: האם רצחה חמישה מילדיה ומאושפזת בבי"ח
מסילות רכבת. אילוסטרציה צילום: unsplash

גרמניה מזועזעת: חמישה ילדים נמצאו אתמול (חמישי) ללא רוח חיים בגרמניה, לאחר שאמם ירתה בהם, ואז ניסתה להתאבד בקפיצה למסילות רכבת, אך נכשלה.

הגופות התגלו בבניין דירות בסולינגן, 35 ק"מ מהעיר קלן שבמערב גרמניה.

על פי הדיווח באתר הבילד, אם בת 27 חשודה ברציחתם של חמשת ילדיה, ואז קפצה לפני רכבת נוסעת אך ניצלה והיא מאושפזת עם פציעות קשות. חמשת הילדים שנהרגו היו בני שנה, שנתיים, שלוש, שש ושמונה. הבן הגדול בן ה-11 שרד ונפצע.

הצעירה מבין הילדים המתים הייתה פעוטה בת 18 חודשים, אחיה בן ה-11 שנותר בחיים מטופל כעת על ידי קרובי משפחה. כוחות ההצלה הוזעקו לבית ביום חמישי אחר הצהריים, ככל הנראה על ידי סבתם של הילדים.

סטפן וויאנד, דובר המשטרה אמר כי מדובר ב"אירוע טרגי" והוסיף כי האם עדיין לא במצב כשיר בכדי לחקור ולברר עמה את נסיבות המקרה. "אנו מניחים שבוצע פשע, איך ומדוע זה קרה, איננו יכולים לומר עדיין" הוסיף דובר המשטרה.

באחד הדיווחים נאמר כי כוחות ההצלה ניסו להחיות את הילדים אך הגיעו מאוחר מדי. ההערכה היא כי האם קפצה אל המסילה בתחנה המרכזית בדיסלדורף, 35 קילומטרים מסולינגן, אך שרדה וכעת היא כאמור מאושפזת בבית חולים עם פציעות חמורות.

רצח בגרמניה מסילת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}