י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
'הוועד העליון' בגינוי חריף

בצל פילוג הקהילה בבני ברק: הגרח"צ מייזליש חיובי לקורונה

יממה לאחר שנרשמה עליית מדרגה בקרב המתנהל בתוך קהילת סאטמר בבני ברק, נודע הערב כי ראש הישיבה המפוטר העומד בעין סערה, נדבק בנגיף הקורונה, זאת לאחר שהשתתף בחתונה ובטיש של חמיו הרבי מויז'ניץ | הוועד העליון של סאטמר בגינוי חריף על אירועי השבת בקרייה

בצל פילוג הקהילה בבני ברק: הגרח"צ מייזליש חיובי לקורונה
הגה"צ רבי חיים צבי מייזליש צילום: שוקי לרר

הגאון רבי חיים צבי מייזליש, ראש ישיבת סאטמר המפוטר, נמצא חיובי לקורונה ומצבו טוב. הוא מחלים בביתו ברחוב וילקומירר בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בבוקר השבת האחרונה הוא פיתח תסמינים, שכללו בין היתר, חום גבוה ועקב כך התפלל בביתו. בליל שבת עוד השתתף בטיש אצל חמיו האדמו"ר מויז'ניץ וכן בחתונה בחצר החסידות שהתקיימה בשבוע שעבר לנכדת האדמו"ר.

יצוין כי זהו החתן השני של האדמו"ר מויז'ניץ, שנדבק בקורונה, לאחר שהאדמו"ר מויז'ניץ בית שמש נדבק אף הוא כזכור בקורונה.

הגרח"צ מייזליש בחתונת ויז'ניץ

התוצאה של הבדיקה החיובית, מגיעה ברקע המאבקים בחצר סאטמר בבני ברק.

בתוך כך, הערב כתבו חברי 'הוועד העליון' של סאטמר מכתב חריף כנגד אנשי הגרח"צ מייזליש, לאחר המהומות שהתחוללו בשבת האחרונה בקרית יואל בני ברק לאחר שהוועד הורה על סגירת בית המדרש הגדול בקרייה.

במכתב הם כותבים בין הייתר: "אנשי כת הידוע לשמצה שכרו קבוצת פוחזים וריקים מבנ"י בעצם יום השב"ק שילחמו עם השומרים להזיקם בכל אופני פרעות ורציחה, ובזדון חיללו את השבת קודש בפרהסיא לעין כל, ה"י".

"לכן אנו פונים בבקשה לכל או"א מאנ"ש שיחיו אשר יראת ה' נוגעת בלבבו,  ואשר כבוד רבותיה"ק יקר בעיניו, סורו נא מעל האנשים הרשעים האלו, חוסו  על נפשכם ועל נפש צאצאיכם ולא תתנו יד לפושעים, ולא תסייעו ח"ו - במישרין או בעקיפין - ביד הפורעים הללו".

"רק אדרבה כאו"א יעשה כל מה שביכלתו. להשכין שלום וריעות במחנינו, ואנו מצדינו נמשיך בעז"ה למלא את שליחת  הקודש מכ"ק רבינו שליט"א לעשות פעלים יסודיים לתקן בדקי קהלתינו על העתיד בסייעתא דשמיא, ובשם ה' נעשה ונצליח.  והעושה שלום במרומיו הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, אמן", כך במכתב.

המכתב המלא:

הרב חיים צבי מייזליש חסידות סאטמר מחלוקת סאטמר ראש ישיבת סאטמר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}