י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עלול להביא למוות

טראמפ הציע שיטה לטיפול בקורונה והדהים את מומחי הרפואה

נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ הדהים מומחי רפואה בארה"ב במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן כשהציע להזריק חומר חיטוי לחולים בנגיף הקורונה 

טראמפ הציע שיטה לטיפול בקורונה והדהים את מומחי הרפואה
דונלד טראמפ צילום: יח"צ

נשיא ארצות הברית דונאלד ‏טראמפ עורר סערה לאחר שקרא הלילה (חמישי) לבחון הזרקת חומרי חיטוי לטיפול בקורונה וכן לבחון החדרת קרני UV לגופם של חולי הקורונה בארה"ב - דברים שנשללו על הסף ידי מומחי הרפואה.

טראמפ אמר כי, "זה מסיר את העניין בדקה, אנחנו יכולים לעשות הזרקה פנימה או ניקוי כלשהו". דבריו הדהימו את כולם, כולל את ד"ר דברה בריקס, מתאמת קשרי בריאות בבית הלבן - מאחר ושימוש בחומרי חיטוי עלול להביא לזיהום ולמוות.

ד"ר ברקס אמרה כי ייתכן שניתן לטפל בחולי קורונה באמצעות הקרנת אור אולטרה-סגול על עורם. בנוסף, מספר רופאים שהתראיינו לתקשורת בארצות הברית אמרו כי הזרקת חומר חיטוי לחולי קורונה היא סכנה גדולה והיא לא ישימה.

את הדברים אמר הנשיא לאחר דבריו של סגן השר לביטחון פנים ויליאם בריאן, שדיבר על ניסויים בחומרי חיטוי ואור שמש כדי להיפטר מנגיף הקורונה על משטחים במרחב הציבורי, מאחר וחומר חיטוי התברר כיעיל נגד הנגיף. בראיין, המשמש גם כראש מחלקת הטכנולוגיה והמדעים, אמר כי הנגיף ממוגר אם הוא נחשף לאור השמש.

טראמפ אמר לאחר דבריו כי החומר "הורג את הנגיף בדקה אחת", ושאל "האם יש דרך שבה נוכל להזריק ולעשות כמעט ניקיון? אם זה יכול להגיע לתוך הריאות ולעשות שם עבודה טובה, זה יהיה מעניין לבדוק את זה. ניעזר ברופאים בשביל זה, זה נשמע לי מעניין".

 

דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}