כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
צפו בתיעוד

השוטרים הודו לארגון היהודי: קידוש השם גדול

השבוע התקיים אירוע גדול של של חלוקת מזון לחסרי בית בפאר ראקוואי. אחד מהמארגנים מספר ל'בחדרי חרדים' על קידוש השם העצום שנעשה וגם ראש הישיבה שאל את המשתתפים איך מתרגמים את המילה 'נחת' לאנגלית • צפו

השוטרים הודו לארגון היהודי: קידוש השם גדול
השוטרים מודים לארגון היהודי צילום: באדיבות המצלם

שמולי רסול אחד ממארגני האירוע של חלוקת מזון לחסרי בית, בפאר ראקוואי. מספר ל"בחדרי חרדים" על הקידוש השם הגדול שהוא וחבריו עשו אתמול בפאר ראקוואי ניו יורק.

הרב בנדר באירוע

"יש אנטישמיות גדולה בימים אלו בניו יורק, וחשוב לעשות דברים שמקרבים פיוס בין יהודים לגויים, אני גדלתי במשפחה שתמיד דאגה לחסרי בית, תמיד אמא שלי היתה מתנדבת במקומות שונים שעזרו לנזקקים. סבא שלי, אבא של אמא שלי, היה לוקח חסרי בית למסעדה, ואני ממשיך את דרכם".

"אני לא חושב שאנטישמיות תיפסק מדיבורים, אני מאמין שהיא תיפסק ממעשים. כתוב 'אמור מעט ועשה הרבה'. ולכן עשיתי את הפרויקט הזה בלי הרבה רעש, היה לנו באירוע קרוב לחמש מאות איש, היה לנו הפתעה בהגעת הרב יעקב בנדר שליט"א, לא ידענו שהוא יגיע, הוא ראש ישיבת של 'דרכי תורה'. זה היה הצלחה גדולה, עזרנו יהודים וגויים לחסרי בית. לא היה פוליטיקה באירוע, רק גשר בין אנשים כדי לשבור את האנטישמיות, לתלות דגלים נגד אנטישמיות לא יעזור, רק מעשים".

הרב בנדר שליט"א שהגיע למקום לחזק את העוסקים במלאכה. אמר לקהל הגדול, כי "אני כל כך נפעם לראות את זה, המארגן שמולי עוד בתור ילד עשה חסדים, אני מאחל לכם הרבה נחת ושמחה ועשייה מרובה". ראש הישיבה שאל את המשתתפים איך מתרגמים את המילה 'נחת' לאנגלית. האירוע גרם לקידוש השם גדול מאד, ומפקדי המשטרה הודו לארגון על המעשים שמקרבים לדו קיום ושלום בין האוכלוסיות השונות.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד