ספר "אוסף התירוצים של התורמים" כבר לא יצא לאור
למה בסוף לא יצא לאור הספר "התמודדות עם אוסף התירוצים של התורמים" - מאמר חובה לכל גבאי
- כתבה מקודמת
- ח' שבט התש"פ
כל גבאי צדקה, בכל ארגון שהוא, יכול להוציא ספר שלם על תרוצים של תורמים פוטנציאלים מדוע הם מעוניינים לתרום אבל, לא יכולים עכשיו... החל מ"אין עלי מזומן", "תבוא מאוחר יותר", "שלח לי תזכורת למייל" וכלה ב"כשאני מגיע לבית הכנסת, תזכיר לי...." נגמרו התרוצים, התקדמנו לדבר הבא. קהילות. כן, ככה תורמים היום. באשראי, בזמינות ובחדשנות דיגיטלית.
"המציאות זעקה לשינוי" אומרים בחברת "קשר המרכז הישראלי" שיזמה את 'מהפכת הצדקה' "כבר לא עבדה השיטה לדפוק מבית לבית ולהושיט את היד לקבל מטבעות. המטרה שלנו היא הנגשת האפשרות לתת צדקה- בצורה נוחה לתורם ובחשיפה מקסימלית לגבאי"
אכן, תם עידן כתותי הרגלים, הלמות הלב והושטת היד- קהילות, ככה תורמים היום!
נמצאים בכל מקום • קרדיט: יח"צ
חשיפה מקסימלית לגבאי, אמרנו, והמציאות בשטח מוכיחה.
כשאומרים על 'קהילות' שיש להם חשיפה מקסימלית בכל מדיה שהיא, מתכוונים בדיוק לזה. מלבד הפריסה הארצית של מכשירים המוצבים בבתי כנסיות, קברי צדיקים, מקומות קדושים ועוד כ1000 מכשירים מצפת ועד באר שבע, בהם ניתן לתרום לאלפי עמותות. ניתן להיכנס למערכת קהילות גם בדיגיטל.
אפליקצית קהילות פותחה במיוחד עבור האנשים הפותחים את היום בצדקה. באפליקציה יצרנו דרך מהירה וזמינה לתרום לעמותה האהובה בנייד ועל הדרך להתעדכן בזמני היום, בשיעורי תורה ובזמני תפילות, בכל רחבי הארץ ובשער הדולר. וכן ניתן למצוא מידע אודות אתרים שומרי שבת וחברות החתומות על היתר עיסקא. קישור לאפליקצית קהילות- הישומון התורני שלך.
וישנה, כמובן, את האפשרות לשלוח למייל התורם לינק עם קישור ישיר לקופה. את הלינקים ניתן להוריד באתר קהילות.
אכן, כפי שאמרנו, נגמרו התרוצים. אין לתורם לאן לברוח, קהילות- ככה מתרימים היום!
מכשירים חדשניים ומשודרגים • קרדיט: יח"צ
להגדיל תורה ולהאדירה
החשיפה הארצית של מכשירי קהילות מהווה כר פורה לשיתופי פעולה עם ארגונים שונים, תוך מטרה הדדית של הפצת תורה. מהבולטים בהם הם ארגון 'דרשו' שבחרו לנצל את הבמה לפרסום תוצאות המבחנים. ומערכת המבחנים "זכרו תורת משה" שבחרו לתת אפשרות לנבחנים לערוך את המבחן דרך מכשיר קהילות. וכן, ארגון 'מפעל הש"ס' המפרסם את לוח תוכנית הלימודים במכשירים.
קהילות בחזית הקדמה הטכנולוגית
כשם שפרצופיהם שונים כן דעותיהם, רצונותיהם, צרכיהם והמאפיינים של כל קהילה שונים זה מזה. בקהילות מומחים בפיתוח מערכות המתאימות את עצמן בצורה אינדיבידואלית לכל לקוח. וזאת מלבד הפיתוחים המיוחדים לכלל הלקוחות. לקוחות קהילות יודעים המכשיר שקיבלו זה לא AS IS , זאת רק ההתחלה לשידרוגים אין סופיים. והנה חלקם:
שנת המצ'ינג
שנת הכספים 2019 שהסתיימה זה עתה, היתה ראויה, ובצדק, לכותרת שנת המצ'ינגים. ובקהילות- כמו תמיד, ערניים וקשובים לצרכי הציבור. מהשטח, כמו מעצמה, עלתה הדרישה, לפלטפורמה שתאפשר גם לאירגונים קטנים, הרוצים לרכב על הגל ולעשות מצ'ינג 'בקטנה', אך העלויות הכרוכות בעבודה עם פלטפורמות גיוס ההמונים הגדולות כמו צ'רדי וקוזמאצ', הוציאו את החשק מלפתוח קמפיין.
בקהילות, עוזרים לגבאי לקבל יותר ולשלם פחות. ולכן פותחה מערכת מצינג אשר לא נופלת ברמתה ובאיכותה מחברות המצ'ינג הגדולות ובעלות אפסית.
גם ללקוחות שבחרו לעבוד עם קוזמאצ' וצ'רדי- ניתן מענה אופטימלי. יצירת שיתוף פעולה עם צ'רדי וקוזמאצ' להצגת הקמפיין במערכת קהילות תוך סינכרון הנתונים ומעקב בזמן אמת אחרי מצב הקמפיין, האפשרות לתרום דרך 'מתרימים' ובדיקת הסטטוס שלהם.
"כמו כולם רצינו לעשות מצ'ינג, ידענו שבקהילה הקטנה והלא משופעת באמצעים נוכל להגיע ל50,000 ₪" מתאר הרב שלמה ק. גבאי בית כנסת בדרום " מערכת המצ'ינג של קהילות, זה הדבר שחיפשנו. מערכת ידידותית זמינה ובעלות מינימלית ביותר. המצ'ינג התנהל ללא תקלות, כל הנתונים היו ברורים ובס"ד המצ'ינג נחל הצלחה גדולה, אותה אנו זוקפים, בין השאר, לקהילות. תבורכו".
שעון נוכחות
שעון נוכחות דרך מערכת קהילות הינה יוזמה שראשי הכוללים מברכים עליה כל חודש מחדש. "המערכת המהירה והידידותית, הדוחות המסודרים, פונקציות המערכת והעלות המינימלית" אומר הרב יצחק מ. ראש כולל בירושלים "הם אלו שעושים את מערכת שעון הנוכחות למערכת מושלמת. כמובן שכל מי ששואל אותי עליה, אני ממליץ בחום".
עמדת התרמה של קהילות • קרדיט: יח"צ
קהילות XXXXXXXXXXL
בקהילות לא שוקטים על השמרים וממשיכים לגדול, והפעם בענק! הגדלנו את מכשיר קהילות למשהו בסדר גודל שעוד לא קיים בשוק. כפי שתראו בתמונות המצורפות לכתבה.
המכשיר כבר זמין לבתי כנסת שרוצים להשתדרג ולהכפיל את מחזור התרומות.
תשואות חן חן
את הקרדיט לפיתוחים לא נזקוף רק לאנשים העומדים בראש מערכת קהילות, הקשובים לדינאמיקה של תחום גיוס הכספים בכלל ופועלים בהתאמה, אלא גם ללקוחותינו היקרים שמשתפים אותנו בצרכים שלהם ועוזרים לנו להתייעל עבורם.
כשהמכשיר יצא לפני 4 שנים לשוק, קמפיין השיווק היה- גבאי יקר, רציתי לתרום, אבל לא היה לך קהילות.
גבאי יקר, אמור מעתה; תורם יקר, נגמרו התרוצים, יש לנו קהילות!!
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות