כ"ג כסלו התשפ"ה
24.12.2024

צפו בסרטון: כך נקלטים קרונות חדשים ברכבת ישראל

השבוע קלטה רכבת ישראל ארבעה קרונות דו קומתיים חדשים, המותאמים הן להנעה חשמלית והן להנעה באמצעות דיזל • הקרונות החדשים נפרקים בנמל חיפה ולאחר סבב בדיקות שעוברים על ידי אנשי אגף הנדסת נייד ברכבת ישראל, מועברים הקרונות החדשים למרכז התחזוקה של הרכבת בדימונה, שם מכינים אותם לקראת השתלבות במערך השירות לנוסעים

צפו בסרטון: כך נקלטים קרונות חדשים ברכבת ישראל
קרונות החדשים צילום: רכבת ישראל

השבוע קלטה רכבת ישראל ארבעה קרונות דו קומתיים חדשים, המותאמים הן להנעה חשמלית והן להנעה באמצעות דיזל. קרונות אלה מצטרפים ל-28 קרונות דו קומתיים חדשים אשר נקלטו בחודשים האחרונים כחלק מהזמנה של 48 קרונות דו קומתיים חדשים.

הקרונות החדשים נפרקים בנמל חיפה ולאחר סבב בדיקות שעוברים על ידי אנשי אגף הנדסת נייד ברכבת ישראל, מועברים הקרונות החדשים למרכז התחזוקה של הרכבת בדימונה, שם מכינים אותם לקראת השתלבות במערך השירות לנוסעים. הקרונות מגיעים לארץ "עירומים", ובמתחם התחזוקה בדימונה מתקינים בהם מושבים, שולחנות וריהוט נוסף, לצד מערכות שונות.

עם השלמת העבודה, מבוצעות בדיקות קבלה מקיפות, ולאחריהן נקלטים הקרונות בצי הנייד של הרכבת ונכנסים לשירות פעיל.

הקרונות החדשים יסייעו לשיפור הגמישות התפעולית של רכבת ישראל, הרחבת מערך הרכבות הכונניות וכן יקדמו את תהליך חידוש הצי הנייד של רכבת ישראל והכנתו לעידן ההנעה החשמלית.

רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}