לאחר שהתרימו מליונים: צ'רידי מגרילה קמפיין חינם
חברת צ'רידי בשיתוף 'קרן מרומים' ואיש העסקים אלי נאש יזמו תחרות פרסים לארגונים ומוסדות שיסבירו מדוע הקמפיין שלהם יוביל לתרומה משמעותית • העיתוי לתחרות: סיום שנת המס אשר מהווה הזדמנות לתרום לגוף הקרוב עליך ולהזדכות במס • פרס ראשון: 25,000 דולר, פרס שני: 15,000 דולר ופרס שלישי - ניהול קמפיין חינם
- כתבה מקודמת
- כ"ב חשון התש"פ
- 3 תגובות
ניצול הזדמנויות: רגע לפני שמתחילים לעבוד במשרדי רואי החשבון על סיום שנת המס, יוצאת חברת צ'רידי, קרן 'מרומים' ואיש העסקים אלי נאש בתחרות חדשה לארגונים, מוסדות ועמותות המעוניינות להגדיל את תחומי פעילותן לקראת סיום שנת המס, הנחשבת לטיימינג החם של התורמים, זאת בשל הזדכותם על התרומה בתשלומי המיסים.
במסגרת התחרות הוקמה ועדה בה יהיו נציגים לשלושת השותפים, בסיומם ייבחרו שלושת הארגונים הזוכים.
קמפיין ישיבת מרכז הרב • קרדיט: יח"צ
בחברת צ'רידי הבינו את פוטנציאל הסיום של שנת המס והחליטו לבנות את ההגרלה על מנת לתת לארגונים והמוסדות את ההזדמנות והדחיפה למימוש הפוטנציאל שלהם, בקיום תחרות שתקפיץ אותם בדרך ליעד.
תהליך ההשתתפות בתחרות יכלול מספר שלבים. בחלק הראשון יצטרכו המתמודדים להגיש את מועמדותם באתר החברה עד ליום שלישי הבא.
לאחר בדיקת המועמדים, תבחר הועדה 30 מועמדים שיעברו לשלב ב' ויצטרכו לשלוח סרטון בן דקה כדי להסביר מדוע הם הכי ראויים לזכות בקמפיין.
קמפיין אירגון שובו • קרדיט: יח"צ
החלטתם של איש העסקים אלי נאש וקרן מרומים ליזום את ההגרלה, נולדה בעקבות השתתפותם בשנים האחרונות בתרומות לקמפיינים שערכה חברת צ'רידי והבנת הפוטנציאל שמחוללים קמפיינים מסוג זה.
לדברי נאש "צרידי שינתה את עולם הפילנתרופיה באמצעות השימוש במכפילים ששינו את הכללים שהכרנו עד אז. מאז הקמת החברה ראיתי ממקור ראשון את היתרונות המשמעותיים שנובעים מהתרומות שלי דרך קמפיינים בצ'רידי להשגת המטרות" אומר נאש. לדבריו "לעתים קרובות אני שומע ארגונים שאומרים כי 'אולי מימון המונים זה לא בשבילי', אז אני רוצה להשתמש דווקא במענק ההכפלה שלי כדרך לשכנע את דעתם כי זאת הפלטפורמה היחידה בשוק שיודעת למקסם את יכולות גיוס ההמונים לטובת פרויקטים ורעיונות חשובים".
קמפיין מוסדות חסידות תולדות אהרן • קרדיט: יח"צ
גם בקרן מרומים הסבירו את השיתוף פעולה באתגר ובאופק שיוצרת חברת צ'רידי בהשגת היעדים של הארגון "בשנים האחרונות הכפלנו מאות קמפיינים שנעשו בצ'רידי וגילינו את הפוטנציאל שמחוללת החברה לארגונים ומוסדות" מסביר בנצי ליפסקר מקרן מרומים. "אנו יודעים שיש עדיין מאות נוספים שלא מבינים את הפוטנציאל שלהם בקמפיין גיוס המונים ולכן החלטנו לחבור לתחרות על מנת לעודד ארגונים ועמותות לעמוד בכוחות עצמם ולנצל את יכולות הגיוס שלהם באמצעות ההכפלה" הסביר ליפסקר.
יהודה גורוויץ, הבעלים של צ'רידי בירך על השיתוף פעולה עם קרן מרומים ואלי נאש "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן מרומים ואלי ופריידה נאש, שמובילים בגאווה את ההתגייסות בגיוס ההמונים לטובת הציבור הרחב".
מנכ"ל צ'רידי שי צ'רבינסקי הוסיף כי "השוק האמריקאי הוכיח לנו שסיום שנת המס הוא הזמן הכי חם בעולם הפילנתרופיה, וכעת אנו רוצים להכניס את זה גם לשוק הישראלי
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות