י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שעות לפקיעת המנדט

דריכות: נתניהו וגנץ נפגשו - ליברמן ימסור הצהרה פוליטית

במערכת הפוליטית עוקבים בדריכות אחר ההתרחשויות האחרונות, כאשר כלל השרים והח"כים נותרו בישראל ואלה שתכננו להמריא ויתרו על התענוג | נתניהו וגנץ נפגשו | ליברמן ימסור מחר הצהרה לתקשורת | נתניהו קורא לגנץ וליברמן לממשלת אחדות רחבה • צפו

דריכות: נתניהו וגנץ נפגשו - ליברמן ימסור הצהרה פוליטית
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות בלבד שהמנדט שנמצא עדיין בידי בני גנץ יפקע ויחזור לידי הנשיא, יושב ראש סיעת 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן צפוי לשאת הצהרה פוליטית לאחר שהאולטימטום שהטיל יפוג שעה קודם לכן.

ב'ישראל ביתנו' שיגרו הערב הודעה כי ליברמן צפוי לכנס את סיעתו מחר בשעה 13:00 כשבפתיחתה ימסור דברים לתקשורת. במערכת הפוליטית ממתינים בדריכות לדבריו של האיש שעדיין משמש כלשון המאזנים להקמת ממשלת ימין או ממשלה צרה.

ערב פקיעת המנדט מגנץ - נתניהו פונה לגנץ וליברמן להתעשת

אתמול (שני) אמר ליברמן בישיבת הסיעה כי עד מחר (רביעי) בשעה 12:00 הוא יפעל להקמת ממשלת אחדות, כשלאחר מכן "הכל פתוח" כדבריו.

הערב נועד ליברמן לפגישה נוספת עם יושב ראש 'כחול לבן' בני גנץ, לאחר שהבוקר נועד עם ראש הממשלה לפגישה שהוגדרה שוב כ"שיחה טובה".

כמו כן, במשרד ראש הממשלה נועדו בנימין נתניהו ובני גנץ לפגישה שארכה כשעה וחצי, כשדקות קודם שהחלה הפגישה, העלה נתניהו לרשתות החברתיות תיעוד וידאו בו עדכן את אזרחי ישראל, "קראתי לבני גנץ ואביגדור ליברמן להקים ממשלת אחדות רחבה, שתשמור על ביטחון ישראל ותספח את בקעת הירדן".

יצוין כי לאור ההתפתחויות הפוליטיות כלל השרים והח"כים ביטלו טיסות שתוכננו מראש לימים אלה מחשש שבכל רגע תוקם ממשלה. כך למשל דווח לראשונה במוצ"ש האחרון ב'בחדרי חרדים' כי סגן השר ליצמן ביטל את טיסתו לליטא וכמו כן הערב נודע כי השרים דוד אמסלם ובצלאל יואל סמוטריץ' ביטלו את טיסתם לכינוס השלוחים המסורתי של חב"ד בארה"ב.  

(עודכן בשעה 23:37)

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בני גנץ ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}