ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
לקבלת "אלול" היכון להקשב!

מאות חרדים התגייסו היום לשירות בצה"ל

היום (שני) התגייסו במסגרת גיוס אחוד מאות מלש"בים (מיועדים לשירות הביטחון) חרדים למסלול 'מגן', מסלול השירות העורפי בשירות החרדים בצה"ל • במסגרת מסלול זה ישנם תפקידים טכנולוגיים בשמונה זרועות ואגפים: חיל האוויר, זרוע הים, זרוע היבשה, אגף המודיעין, אגף התקשוב, אגף כוח האדם, הרבנות הצבאית ופיקוד העורף

מאות חרדים התגייסו היום לשירות בצה"ל
מפקד המנהלת סא"ל תלם חזן בשיחה עם חרדים בטירונות צילום: באדיבות המצלם

היום (שני) התגייסו במסגרת גיוס אחוד מאות מלש"בים (מיועדים לשירות הביטחון) חרדים למסלול 'מגן', מסלול השירות העורפי בשירות החרדים בצה"ל.

במסגרת מסלול זה ישנם תפקידים טכנולוגיים בשמונה זרועות ואגפים: חיל האוויר, זרוע הים, זרוע היבשה, אגף המודיעין, אגף התקשוב, אגף כוח האדם, הרבנות הצבאית ופיקוד העורף. כמו כן, כולל המסלול גם את תכנית שח"ם (שירות חובה במשטרה).
מסלול 'מגן' מיועד למלש"בים חרדים בוגרים (גילאי 21-27) או לנשואים.

את המתגייסים החדשים ליוותה מנהלת החרדים הצבאית בהליך הגיוס, וגם היום בעת תחילת דרכם של החיילים ביחידות החדשות להם שובצו.

מוישי שהתגייס היום ואמור לשרת בתפקיד טכנולוגי בחיל המודיעין אמר ל'בחדרי חרדים', "הייתי שנתיים ב'כולל', ובאיזה שהוא שלב התחיל להיות לי קשה מבחינה כלכלית. בהתחלה שירות בצה"ל אפילו לא היה אופציה מבחינתי, אבל חבר ששירת שם בעבר סיפר לי על המסלולים ועל המקצועות שהם מקנים, דיברתי עם אנשי מנהלת החרדים, והנה, היום אני מתגייס".

המלש"בים שהתגייסו היום יוצאים לטירונות שתמשך ארבעה שבועות במחנה בה"ד 20 בצריפין - טירונות מותאמת עבור הציבור החרדי, ולאחר מכן הם ימשיכו ליחידות השונות, שם ישרתו במגוון תפקידים המותאמים לציבור החרדי, שיקנו להם בנוסף מקצוע לחיים.

צה"ל מתגייסים חרדים מנהלת החרדים הצבאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד