ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
היישר מריאד • צפו

הסעודי שמגחך על שירותו הצבאי של לפיד

הכוכב הסעודי מוחמד סעוד שביקר רק לאחרונה בישראל וספג על כך ביקורת בעולם הערבי, משדר היום סרטון תמיכה בראש הממשלה נתניהו ובו הוא תוהה לגבי שירותו הצבאי של יאיר לפיד • צפו

הסעודי שמגחך על שירותו הצבאי של לפיד
מחמד סעוד צילום: באדיבות המצלם

הכוכב מוחמד סעוד מסעודיה, שביקר בישראל לפני מספר שבועות ואף הותקף על ידי פלסטינים בהר הבית עקב תמיכתו בישראל, פנה בטוויטר ליאיר לפיד בשאלה לגבי שירותו הצבאי.

סעוד בתיעוד וידאו מריאד בירת סעודיה, שואל את לפיד שסיפק כזכור מספר גרסאות לגבי אופי שירותו הצבאי, "יאיר לפיד אולי תספר לנו איפה היית בצבא, באיזו יחידה? גם בסעודיה רוצים לדעת. אם אתה ראש ממשלה, ישראל תהפוך לבלגן ענק. ישראלים מצביעים רק ביבי".

בעברית פשוטה וייחודית לצעיר הסעודי, הוא כותב ללפיד בתגובה לאחד מציוציו נגד נתניהו. "‏‎אתה לא מבין ביטחון, אתה לא מבין בעבודה של ראש ממשלה, נתניהו מבין טוב ביטחון של ישראל, אתמול עם חיזבאללה אתה היית בורח לבונקר של נסראללה מפחדים שלך. רק נתניהו חזק לישראל".

התומך הסעודי בנתניהו

סעוד סיפר בעבר לתקשורת הישראלית ואף החרדית, "אני קצת התעמקתי בקונפליקט בין ישראל לעזה, והבנתי שאסור להאמין לתקשורת, דברים לא נכונים מתפרסמים בתקשורת הערבית, הישראלים לא אויבים של העם הפלסטיני, זה החמאס שמשתמש בעם הפלסטיני כדי לשלוט, בדיוק מה שהמורדים החות'ים עושים לעם בתימן, והם ממומנים על ידי איראן".

"אני למדתי תקופה באוניברסיטה בארצות הברית" סיפר מוחמד, "אך הייתי חייב לחזור לסעודיה בגלל עניין בריאותי, שם למדתי קצת על היהודים, וכשחזרתי לסעודיה, התחלתי ללמוד עברית ועל ישראל".

מוחמד מפתיע ומספר על הרגלי האזנה למוזיקה שלו, "אני אוהב לשמוע פייטנות, זה מרגש אותי, אני מאד אוהב להקשיב להרב אמנון יצחק, הוא מדבר בשפה מאד קלה בשבילי, כששמעתי אותו מדבר חשבתי שערבי מדבר, ואז גיליתי שהוא יהודי תימני, כיף לי לשמוע אותו, אני גם שומע מוזיקה ישראלית".

באשר לחזנות אומר סעוד, כי הוא אוהב להאזין בעיקר לפייטנים משה חבושה ודוד ריאחי.

ריאד מוחמד סעוד סעודיה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד