ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
פאניקה ברשת

המנכ"ל הפתיע: "היטלר לא עשה כל רע"

רשת הטוויטר חוותה ביום שישי האחרון טלטלה, לאחר שמחשבונו של מנכ"ל הרשת הפופולרית, צוייצו הודעות מסמרות שיער, בהם מסרים שמשבחים את הצורר הנאצי ועוד כהנה וכהנה | מדובר בפריצה לחשבונו על ידי האקר שצייץ בשמו ל-4 מיליון עוקביו

המנכ"ל הפתיע: "היטלר לא עשה כל רע"
אדולף היטלר צילום: Roni Schutzer/Flash90

ביום שישי האחרון, פרץ אלמוני לחשבונו של מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי, ושלח משם ציוצים שמהללים את היטלר, כמו כן החשבון שיתף ציוצים נגד יהודים, חשבון עם 4.2 מיליון עוקבים.

החשבון של דורסי פרסם לפתע שורה של הודעות גזעניות ואנטישמיות, באחד הציוצים נכתב ש"היטלר חף מפשע", כמו כן המילה "כושים" נכתבה מספר פעמים, דבר לא אופייני לדורסי, באחד הציוצים נטען שיש פצצה במשרדי טוויטר, עוד נכתב כי "גרמניה הנאצית לא עשתה שום דבר לא בסדר".

לאחר חצי שעה של בלגן גדול ברשת החברתית, התקלה זוהתה וטופלה, כולל עדכון העוקבים של הרשת לגבי ההשתלטות העוינת של אותו פורץ.

טוויטר פרסמו תגובה. "אנו מודעים לכך שחשבונו של ג'ק נפגע ובוחנים את מה שקרה, החשבון מאובטח כעת, ואין שום אינדיקציה לכך שהמערכות של טוויטר נפגעו, מספר הטלפון המשויך לחשבון נפגע עקב שימוש לא חוקי של ספק הסלולר, זה איפשר לאדם שאינו מורשה לשלוח ציוצים באמצעות הודעת טקסט ממספר הטלפון, נושא זה נפתר כעת".

ג'ק דורסי טוויטר אדולף היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד