י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מצוידת במשגר טורפדו

האיראנים מתפארים: ספינת מלחמה על שם "קאסם סולימאני"

משמרות המהפכה פרסמו כי בנו ספינת מלחמה בעלת יכולת שיגור טילים שנקראת על שמו של קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארה"ב ב-2020. כלי השיט "שאהיד סולימאני" מצויד במשגר טורפדו. על פי התמונות של ספינת המלחמה, המשגרים הללו ממוקמים בתוך גוף הספינה

האיראנים מתפארים: ספינת מלחמה על שם "קאסם סולימאני"
ספינת המלחמה האיראנית צילום: סוכנות הידיעות תסנים

סוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' פרסמה כי משמרות המהפכה בנו ספינת מלחמה חדשה שמשייטת במפרץ הפרסי. ספינת המלחמה החדשה והמודרנית ביותר של חיל הים של משמרות המהפכה האסלאמית בשם "שהיד סולימאני" הוצגה בנוכחות מפקדים בכירים בכוחות המזוינים של איראן. הספינה נקראת על שמו של קאסם סולימאני, מי שהיה מפקד כוח קודס ואחראי על פיגועי טרור בעולם נגד יהודים וישראלים סולימאני וחוסל ב-2020 על ידי ארה"ב.

על פי האיראנים, כלי השיט הינו כלי הלחימה החדש ביותר שבנתה איראן, בהודעה נאמר כי הספינה "מהווה התקדמות בסגנון העיצוב והמגמה", כמו גם 'במגוון וכמות הציוד והנשק". עיצוב של כלי נשיט, נמצא בשירות מזה כ-6 חודשים. כזכור ביוני 2019, הודיע ​​מפקד משמרות המהפכה האיראני על בנייה של שלוש ספינות קרב מתקדמות בשלושה חלקים מהתעשיות הימיות של המדינה.

בדיווחים שונים באיראן דווח כי כלי השיט "שאהיד סולימאני" מצויד במשגר טורפדו. על פי התמונות של ספינת המלחמה, המשגרים הללו ממוקמים בתוך גוף הספינה ומגיעים לסביבה החיצונית לצורך ירי דרך חלון מיוחד. באיראן מדווחים. כי מבנה גוף הספינה נותן יכולות ניווט גבוהות של כלי השיט הזה, מבחינת טווח הלחימה של כלי השיט שאהיד סולימאני, הוא יביא את משמרות המהפכה להיות נוכחים במים רחוקים יותר מהחוף.

איראן משמרות המהפכה ספינת טילים קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד