י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רכוש רב

צפו: זה מה שהמשטרה תפסה בפשיטה על בתי החשודים

במהלך פשיטה של המשטרה עוכבו 6 חשודים לחקירה, נתפסו 5 מכליות דלק, 50 אש"ח במזומן ושישה כלי רכב פרטיים, לאחר שהוצאו צווי עיקול שאיפשרו תפיסה של רכוש בשווי 35 מיליון ש"ח

צפו: זה מה שהמשטרה תפסה בפשיטה על בתי החשודים
פשיטת המשטרה צילום: דוברות משטרת ישראל

בחודשים האחרונים במסגרת המאבק של משטרת ישראל בעבירות כלכליות בחברה הערבית, התנהלה חקירה סמויה אודות הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקפים של למעלה מ- 200 מיליון שקלים בתחום משקי הדלק.

עפ"י החשד, ביצעו החשודים לכאורה עבירות מס באמצעות הפצת חשבוניות פיקטיביות באמצעות חברות קש וגרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך פגיעה בכלכלת המדינה ובקופה הציבורית. 

עוד עולה חשד כי עבירות המס מתבצעות בחסות ארגון פשיעה באזור הצפון, כאשר ידוע כי קיים קשר הדוק בין עבירות המס המהוות קרקע פורייה לרווח כספי, לבין העורק הראשי הכלכלי "המתדלק" את ארגוני הפשיעה העוסקים באלימות בחברה הערבית.

הבוקר (שלישי) פשטו שוטרי היאל"כ ביחד עם רשות המיסים על בתיהם של החשודים בנחף וביצעו חיפושים, במהלך הפעילות עוכבו 6 חשודים לחקירה ונתפסו 5 מכליות דלק, 50 אש"ח במזומן ושישה כלי רכב פרטיים, לאחר שהוצאו צווי עיקול שאיפשרו תפיסה של רכוש בשווי 35 מיליון ש"ח.

במשטרה מסרו כי "פעילות זו מצטרפת לרצף פרשיות שנוהלו ע"י היאל"כ נגד גורמים עבריינים בחברה הערבית בתחום הדלקים, בהמשך היום וככל שיידרש החשודים יובאו לדיון הארכת מעצר".

 

משטרה ערבים פשיעה פשיטה משטרה פשיטה משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד