י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מתנות ממותגות לקראת החגים

אם אתם מחפשים להפתיע את כל העובדים, אנשי העסקים והלקוחות עם מתנות ממותגות עם לוגו, חברת גיל גיפט היא התשובה

מתנות ממותגות לקראת החגים
מתנות צילום: FREEPIK

כל אחד מאתנו אוהב לקבל מתנות, אך גם להעניק אותן. בימינו המתנה היא לא רק ביטוי להערכה ואהבה, אלא גם אמצעי פרסום. ולכן מתנות ממותגות הולכות וצוברות תאוצה בימינו. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את חשיבותן של המתנות האלה, והם יעשו הכול על מנת לבחור את המתנות הטובות ביותר לא רק כדי לשמח את העובדים, אלא גם כדי להמשיך את הפרסום וליצור כמה שיותר קשרים.

רעיונות למתנות ממותגות מקוריות שכל אחד חייב שיהיה לו

אם גם אתם כבעלי עסקים מחפשים מתנות ממותגות עם לוגו לקראת החגים, חשוב שתכירו את המתנות הקיימות בשוק אשר עושות את כל ההבדל:

  • יין משובח עם שתי כוסות – מארז איכותי זה מתאים לחגים גדולים כמו פסח או ראש השנה. ניתן להדפיס עליו את הלוגו של החברה ולהעניק אותו לכל מי שקשור לחברה בדרך זו או אחרת.
  • קופסה ממותגת עם שוקולדים – אין אדם שיסרב לשוקולד איכותי שהוכן כמו שצריך. השוקולדים מתאימים לכל מי שאוהב מתוק או כל מי שאוהב קינוח באופן כללי. כך שניתן להעניק את המתנה לעובדים, שותפים וגם כל מי שיש לו ילדים שאוהבים שוקולד.
  • כלי זכוכית עם מקל דבש סיליקון – המתנה המושלמת לראש השנה. אם רוצים להתחיל את השנה בטוב, כדאי לחלק לעובדים כלי זכוכית עם דבש שכל אחד ישמח לקבל. כי כולנו רוצים שתהיה לנו שנה מתוקה ונעימה.
  • מאזניים מוזהבים – מתנה יוקרתית, איכותית ומושלמת לכל משרד באשר הוא. כך שאם יש לכם שותפים לעסק, זוהי מתנה הראויה להם. המאזניים הם הסמל של ראש השנה, אבל הם משמשים גם כתזכורת לאורך כל השנה. מה גם שמדובר בפריט יפהפה שיעטר כל בית או משרד.

מדוע חשוב כל כך להעניק מתנות דווקא בחגים

מתנות ממותגות בחגים הן הדבר. כאשר חג גדול מגיע, דוגמת פסח או ראש השנה, אנו מחפשים מתנות לאנשים שאנחנו אוהבים יותר מכל. כך גם כל בעל עסק מעוניים להעניק מתנות ממותגות לעובדים שלו ולהנעים את זמנם. אבל מעבר לכך, מתנות ממותגות עם לוגו מודפס עשויות להקפיץ את העסק ולתרום לו מבחינות רבות. לא מדובר רק ביחס אישי וייחודי לעובדים או לכל מי שיש לו קשר כלשהו לעסק, אלא גם הרבה מעבר לכך. דבר ראשון, המתנה הממותגת היא דרך פרסום טובה ומקורית. סביר להניח שהמתחרים שלכם לא עלו על הדרך הזו, אז כדאי לנסות אותה. שנית, כאשר הלקוח או השותף מקבל את המוצר הממותג שאתם מעניקים לו, הוא יודע שיוכל לשמור אתכם על קשר, שכן המתנה מגיעה עם הלוגו ופרטי ההתקשרות. ולבסוף, המתנה היא תזכורת טובה לעסק שלכם עבור כל אחד, שכן אם מדובר במתנה שימושית, היא נמצאת עם האדם בכל מקום.

בוחרים את המתנות הממותגות עם החברה הטובה ביותר שיש

אם אתם מחפשים להפתיע את כל העובדים, אנשי העסקים והלקוחות עם מתנות ממותגות עם לוגו, חברת גיל גיפט היא התשובה. מדובר בחברה איכותית ומקצועית המציעה לכם מגוון רחב של מתנות שלא תרצו לפספס. כי כל אחד מאתנו מעוניין להעניק מתנה איכותית ולשדרג את העסק. להזמנות חייגו - 077-805-0625.

מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד