י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נועד עם גנץ וסער

גפני במגננה: "אין לי חמאה על הראש אז אומרים עלי שאני שמאלן"

אם לא די בקרבות הפנימיים בתוך יהדות התורה, הבוקר פותח יו"ר 'דגל' חזית נוספת ומשגר עקיצה לעמיתו יו"ר ש"ס אריה דרעי | בכנס פוליטי בו השתתף, ניצל גפני את הבמה להבהיר את עמדותיו המדיניות, את דעתו על הפיצול המסתמן מול הסיעה החסידית ולתקוף את התדרוכים נגדו

גפני במגננה: "אין לי חמאה על הראש אז אומרים עלי שאני שמאלן"
גפני בכינוס דגל התורה צילום: באדיבות המצלם

במהלך כנס פוליטי בו השתתף אחר הצהריים (שלישי) יו"ר דגל התורה משה גפני, הוא יצא למגננה בעקבות תדרוכים שכוונו נגדו על כך שהפילוג ביהדות התורה נועד לפגוע בגוש הימין ובבנימין נתניהו.

בנושא המו"מ בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' גפני סירב להעריך כיצד זה יסתיים והבהיר כי הנושא נתון להחלטת גדולי ישראל הליטאים והחסידים.

גפני ניצל את הבמה ואמר: "אני מאמין שבימים הקרובים ככל שהמתח בתוך יהדות התורה יחריף אז יטענו שאני ישבתי עם גנץ וסער - תדעו שזה לא נכון ואני בימין". בו בזמן חשף גפני כי נועד עם גנץ וסער לפני כחודש: "אני איש שישוב על כולם, יושב גם עם יאיר לפיד", ציין.

"אומרים עלי שאני שמאלן" אמר גפני, והדגיש "אני היחיד שתמיד הלכתי רק עם הימין, אפילו בזמן התרגיל שעשו לפרס (התרגיל המסריח בו היה מעורב גם אריה זרעי א.ק.) הייתי באופוזיציה והלכתי עם שמיר (נציג הליכוד א.ק.)".

"מחפשים דרך להשמיץ אותי", טען גפני ושילב עקיצה "אין עלי תיקים ואין לי חמאה על הראש אז אומרים שאני שמאלן", אמר.

יצוין כי העימות הזה של גפני סביב הנאמנות לגוש מתנהל לא בפעם הראשונה ועלול להביא לחזית נוספת בו יתנהל גפני בימים אלה, בזמן שהוא טרוד בחזית מול הסיעה החסידית ׳אגודת ישראל׳.

משה גפני בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד