י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החתונה תתקיים בזכותך

פניה נרגשת לעזרה: "חליתי ועכשיו אני נכנס תחת החופה"

שמחה ועצב בערבוביה! פניה נרגשת לעזרה:כשהחיים שלך עומדים מנגד, האי נעימות מפנה את מקומה. מחוסר ברירה. אני: חיים. בחור צעיר. הבן הקטן של הוריי. חליתי בסרטן. אני אחרי סדרת טיפולים מתישה. וכעת בחסדי השי"ת, עומד להיכנס תחת החופה בחודש הקרוב – בתאריך י"ח אלול תשפ"ב. אין לי היכולת הפיזית לעבוד, הטיפולים היקרים הותירו אותי בחוסר כל. זיכה אותי השי"ת להיות חתן, ואני זקוק לעזרתכם הדחופה בכדי להתחתן ולעמוד על הרגליים

פניה נרגשת לעזרה: "חליתי ועכשיו אני נכנס תחת החופה"
חופה צילום: FREEPIK

שמי חיים. בנם הצעיר של הוריי שיחיו. אובחנתי כסובל מסרטן מסוג Lymphoma, שהיא מחלת סרטן ממאירה שעשויה לחזור גם לאחר ריפוי. עברתי ניתוח להוצאת אחד הגידולים וכעת אני אחרי טיפולי כימותרפיה אינטנסיביים.

אני, שעד לא מכבר, הייתי מסייע להוריי בפרנסתם, פונה אליכם בתחנונים:

 "אני כל כך צעיר! משמים זימנו לי את זיווגי בשעה טובה, אך אני נמצא במצב לא פשוט בכלל. מעולם לא פניתי לאף אדם בבקשת עזרה, אך לצערי ולבושתי - אין לי ברירות. אני בנם הקטן של הוריי המבוגרים, משתדל למנוע מהם את הידיעות המפורטות על הטיפולים המורכבים המתישים והקשים. חששתי מאוד שלא אוכל להקים בית בישראל, לאחר שחליתי בגיל כל כך צעיר, אך דרכים רבות למקום, וב"ה שזימנו לי משמים את זיווגי על אף מצבי הרפואי. אולם בכדי לקיים את החתונה במועדה, ובכדי שאוכל לעמוד על הרגליים ולהתחיל לבנות את חיי, אני זקוק לכל עזרה שרק תוכלו. אין לי עדיין את ההוצאות הבסיסיות לצורכי החתונה. שלא לדבר על המחיה לאחר מכן. אינני מתייאש, ואני שם מבטחי בקב"ה שיזמן לי שליחים טובים שיזכו במצוות צדקה אמיתית, ויעזרו לי לבנות את חיי שכבר עמדו לי מנגד. כעת אני במאבק על החיים. מנסה בכל כוחי לעמוד על הרגליים. אין לי את הדרך לעמוד על הרגליים ללא עזרתכם הרחומה. הגעתי למצב שאני לא יודע מה יהיה לי לאכול מחר. ואיך אשלם את שכר הדירה. אני מבקש את עזרתכם על מנת שאוכל לעבור את התקופה המורכבת הזו ולעמוד על הרגליים. כל מה שתוכלו לעזור יוערך על ידי מקרב לב. אני מאחל לכם שתמיד תהיו מהנותנים ולא מהמקבלים. השם שלי לתפילה: חיים בן רחל. אנא המשיכו להתפלל עבורי"!


מכתב הסכמה

"אספק לכם כל מסמך רפואי וכל פרט שתרצו לברר אודות מצבי הרפואי והכלכלי. אם יש לכם דרך לעזור לי, אודה לכם מאוד שתתרמו עבורי בקישור: https://www.matara.pro/nedarimplus/online/?mosad=7002498

או התקשרו למספר – 972-54-853-8270+

תודה לכולם על התגובות החמות ועל התרומות הנדיבות, התמיכה שלכם מוערכת מאוד. הזמן עד החתונה קצר מאוד, אני מתחתן אי"ה בתאריך י"ח אלול תשפ"ב, אז אנא המשיכו לשתף! תזכו למצוות, ושנתבשר בשורות טובות בקרוב ממש. אמן!

עזרה וסיוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד