י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ח"כ ניר ברקת התפעל בביקורו בקמא-טק

"באמצעות הציבור החרדי ניתן לייצר צמיחה בענף ההייטק"

ח"כ ניר ברקת, הגיע לביקור מיוחד בקמפוס של קמא טק, בליווי מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן • במהלך הסיור פגש ח"כ ברקת יזמי הייטק חרדים שהציגו לו סטארטאפים מצליחים וכן תלמידות חונכות בפרויקטים שהוקמו ע"י קמא-טק • מייסד ומנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן: "שמחנו לראות שח"כ ברקת נכון וקשוב לסייע לקמא-טק להגדלת התמיכה של משרדי הממשלה בכדי להצמיח את היוזמה החשובה"

"באמצעות הציבור החרדי ניתן לייצר צמיחה בענף ההייטק"
ניר ברקת בקמא טק צילום: יעקב נחומי

חבר הכנסת ניר ברקת, הגיע לביקור מיוחד בקמפוס של קמא טק, בליווי מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן.

במהלך הסיור פגש ח"כ ברקת יזמי הייטק חרדים שהציגו לו סטארטאפים מצליחים שצמחו בקמא טק, ביניהם ישראל גורט, מייסד שותף של חברת רפלקטיז שגייסה 7 מיליון דולר ,ומשה מרליק מבכירי חברת טריפלוול, וגייס כבר 30 מליון דולר ממשקיעים בארץ ובעולם בעזרת קמא טק .

בהמשך פגש ח"כ ברקת תלמידות חונכות בפרויקטים שהוקמו ע"י קמא-טק שלאחר תקופת החונכות משתלבות בעבודה בענקיות ההייטק הישראליות. לאחר הסיור בקמפוס, התקיימה ישיבה מקצועית בחדר הישיבות במסגרתה נידונו כל הנושאים והתוכניות שקמא טק מובילים בשנים האחרונות כדי לקדם את הנשים החרדיות להשתלבות בתחום ההייטק ולפרנס את ביתן בכבוד.

במסגרת הישיבה הציג הרב פרידמן בפני האורחים את שיתופי הפעולה ההדוקים שמקיימת קמא-טק עם חברות הענק בתחום כדוגמת מייקרוסופט, גוגל, סיסקו וחברות נוספות. כמו כן הציג הרב פרידמן סקירה על תוכנית האולטרה קוד המיועדת לבנות הסמינרים, תכנית לימודים ייחודית שנבנתה יחד עם חברות הענק וזכתה לברכתם ותמיכתם של גדולי ישראל, תוך שיתוף פעולה הדוק עם עשרות מנהלי הסמינרים הגדולים בציבור החרדי.

ח"כ ניר ברקת שבעבר עמד בראש חברת BRM שהייתה מהראשונות בעולם לפתח אנטי וירוס ואף הקים חברות הייטק נוספות, נפעם מהמהפכה האדירה שמחוללת קמא-טק בקרב הציבור החרדי ובעיקר בקרב בנות הסמינרים שמשתלבות כעובדות מן המניין בענקיות הטכנולוגיה. ברקת ציין כי ככל שנפנה יותר הון אנושי להיי-טק העולם ירצה להשקיע יותר ויותר בחברות ישראליות. "צריך לפתח כלים בהיקפים גדולים יותר כדי להכשיר עוד ועוד עובדים כדי להצמיח את התחום", אמר ח"כ ברקת והוסיף: "צריך לבנות את הנוסחאות הנכונות ולרתום את התעשייה, בהיקפים הרבה יותר גדולים ממה שיש כרגע. אנחנו מברכים על ההשתלבות של המגזר החרדי ההייטק, מנסים להבין את החוזקות של הציבור החרדי, לראות את הפוטנציאל העתידי ואיך באמצעות הציבור החרדי מייצרים צמיחה בענף ההייטק".

מייסד ומנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן אמר לאחר ביקורו של ח"כ ברקת: "ביקורו של ח"כ ניר ברקת, מראשוני יזמי ההייטק הגדולים בישראל, נוסך בנו עידוד ומסייע לנו לחולל את הצמיחה הנדרשת כדי להכשיר עוד ועוד בנות סמינרים שמבקשות להשתלב בעבודה שיש בה הכנסה מכובדת להקים בית של תורה. שמחנו לראות שח"כ ברקת נכון וקשוב לסייע לקמא-טק להגדלת התמיכה של משרדי הממשלה בכדי להצמיח את היוזמה החשובה".

ניר ברקת קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד