י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד מסכם מהחתונה הגדולה

חברי ה'מועצת' הליטאית בחתונת נכדת הרבי מגור

מרנן ורבנן, חברי מועצת גדולי התורה של "דגל התורה", הגרב"מ אזרחי, הגרמ"צ ברגמן, הגרב"ד פוברסקי, והגר"י זילברשטיין, השתתפו בשמחת בית גור. גדולי ישראל שיתפו את האדמו"ר מגור בהתרשמותם מהידיעות וההבנה של בחורי ואברכי גור שעלו להיבחן במעונם. צפו בתיעוד מסכם מהשמחה הגדולה של הצלם שוקי לרר

חברי ה'מועצת' הליטאית בחתונת נכדת הרבי מגור
שמחת נישואי נכדת האדמו"ר מגור צילום: שוקי לרר

מחזה חריג נראה אמש בבית המדרש המרכזי של חסידות גור בירושלים: במהלך שמחת נישואי נכדת האדמו"ר מגור, בת לבנו הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, עם בן הנגיד רבי צבי פלוטשעניק, בה השתתפו רבבות חסידים, עלו ובאו זקני חברי מועצת גדולי התורה של "דגל התורה" להשתתף במעמד ולאחל מזל טוב לרבי מגור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי סיבת ההשתתפות היא מבחנים מעמיקים שנערכו לאחרונה לקבוצות של בחורים מישיבות גור ואברכים מהכוללים המובחרים שנבחנו על תלמודם בשיטת ה"מזומנים" הרווחת בחסידות גור.

בין הבאים היו ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן, ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, ועמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין שכובד בברכה אחריתא בחופה.

גדולי ישראל הביעו בפני הרבי מגור את התפעלותם הגדולה מהיקף הידיעות ורמת ההבנה של הבחורים והאברכים שפקדו את בתיהם והוכיחו שליטה בסוגיות ובמסכתות הש"ס.

מי שעוד השתתפו לאחר שבחנו את האברכים היו ראש ישיבת זוועיהל הגאון רבי מיכל זילבר, הפוסק הגאון רבי עמרם פריד, ראש ישיבת ערלוי, הגר"י צלר ראש ישיבת סאדיגורה ועוד.

כמו כן השתתפו בחופה ובסעודת החתונה הראש"ל הגר"י יוסף, הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח בן האדמו"ר מבעלזא, והאדמו"רים מבאיאן, ויז'ניץ, טשערנוביל, דושינסקיא, סאדיגורה, קוזמיר ועוד.

צפו בתיעוד מסכם של הצלם שוקי לרר שליווה את השמחה מתחילתה ועד סופה

חסידות גור האדמו"ר מגור מועצת גדולי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד