י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפגנות מימין ומשמאל

בן גביר יצר מהומה בתיכון; תלמידים צעקו: "שיישרף לכם הכפר"

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' הודיע שיגיע לתיכון חילוני ברמת גן כחלק מקמפיין הבחירות | מפגינים מהשמאל הגיעו למחות ותומכי מפלגתו הגיעו להגן על היו"ר | במקביל, תלמידי התיכון הביעו תמיכה בבן גביר מתוך בית הספר וקראו קריאות גזעניות ופרובוקטיביות | צפו

בן גביר יצר מהומה בתיכון; תלמידים צעקו: "שיישרף לכם הכפר"
בן גביר בבליך צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע היום (שלישי) לביקור בתיכון בליך החילוני שברמת גן כחלק מקמפיין הבחירות, ועורר מהומה כאשר הפגנות מחוץ לשערי בית הספר קידמו את פניו.

עשרות מפגיני שמאל התאספו והפגינו נגד הגעתו, כאשר מנגד תומכיו של בן גביר מביעים בו תמיכה. כוחות משטרה שהגיעו למקום מפרידים בין שתי ההפגנות של השמאל והימין.

במקביל, בתוך שטח בית הספר, עשרות תלמידים הגיעו עם דגלי ישראל והביעו תמיכה בהגעת בן גביר. בתוך המהומה התלמידים צעקו אמירות פרובוקטיביות, כמו "שישרף לכם הכפר" ועוד, תיעודים שפורסמו ברשתות וגררו ביקורות קשות מצד השמאל.

בן גביר הגיב למהומה ומסר: "מתמלא גאווה בתלמידי תיכון בליך שעומדים זקוף מול השמאל המטורלל וכעת עושה את דרכי למקום. אשוחח עם תלמידי בית הספר על דמוקרטיה, על ציונות, על אהבת הארץ והמדינה. הצווחות של השמאל הסהרורי לא ירתיעו אותנו, בעזרת השם, ננצח, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונחזיר את השפיות למדינה".

איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25 בליך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד