י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פתרונות מחשוב לעסקים שרוצים להצליח

תמיכה ושירותי מחשוב מספקים עבור העסק שלכם את תוכנית העבודה הטובה והבטוחה ביותר. פתרון תקלות, תחזוקה ושירות לקוחות הם רק חלק מהדברים שהם מציעים עבורכם. אספנו עבורכם את המידע החשוב ביותר בכל הנוגע לשירותי מחשוב ותמיכה בIT.

פתרונות מחשוב לעסקים שרוצים להצליח
פתרונות מחשוב צילום: 123RF

מה זה שירותי מחשוב?

שירותי מחשוב ותמיכת IT הן המשימות הטכניות הרבות שעסק מקצה לספק שירות מנוהל. בעצם על ידי הפקדת סביבות הIT של החברה לשירות שלהם, הספק ייתן לכם תמיכה טכנית ותחזוקה מלאה לכל מערכות המחשב שעובדות יחד עם רשת הIT העסקית שלכם. דבר זה יאפשר לעסקים ולחברות לשמור על סביבת IT בטוחה ולהתמקד בעבודה האמיתית שהחברה צריכה לעשות ולא לחשוב כל היום על דרכים למנוע תקלות ובעיות.

העובדים החרוצים שלכם מאחסנים במחשבים איתם הם עובדים במהלך היום קבצים ומידע עסקי חשוב שיכול להיות גם אישי. כל הנתונים שנמצאים בבעלותם אינם מכריעים רק למשימות היומיומיות שלהם, אלא גם הבטיחות והסודיות שלהם עשויה להיות חשובה לכל החברה. תארו לכם מצב בו כל הנתונים האישיים ביותר של הלקוחות שלכם נפרצים ומועברים לאנשים שלא צריכים לדעת את המידע הזה – זה ממש הופך לבלגן וכל האמון שבניתם עם הלקוחות שלכם יורד לטמיון. לכן, עליכם להבטיח אבטחה גבוהה מאוד שתכסה את כל הפינות ואת כל המכשירים שמתחברים לרשת הIT העסקית שלכם. כשאתם בוחרים בצוות שידאג לשמור על כל הקבצים והמסמכים החשובים שלכם, אתם בוחרים בהצלחה מסחררת. מומחי IT ייקחו על עצמם את הניהול והניטור של רשת הIT העסקית שלכם. הם יקימו אסטרטגיות ופתרונות אבטחה נרחבים ועדכניים כדי לחזק ולהגן על כל הדברים החשובים ביותר דרך הרשת שלכם. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחוות מתקפת סייבר על העסק שלנו. הם מחפשים דרכים ונקודות חולשה לפרוץ לנתוני החברה והכל כדי לשבש את הפעילות השוטפת של העסק. מה זה אומר עבורכם? אתם צריכים לוודא שהרשת שלכם מנוהלת על ידי מומחי IT שיש להם ניסיון רחב באבטחת IT.

למה זה מועיל עבור העסק שלי?

בקרה חיצונית על העסק שלכם ותמיכה של שירותי מחשוב, מאפשרים פיקוח תמידי על התקני הרשת שלכם, כל זאת על ידי מנהלי IT בעלי ניסיון רחב. בחרתם בתמיכת IT? קיבלתם פיקוח, ניהול וניטור על המכשירים שלכם לאורך כל היום והלילה. ככה תוכלו להיות בטוחים ורגועים שכל המכשירים שלכם ישמרו, יקבלו את העדכונים החדשניים ביותר והמסמכים שלכם ישמרו לתמיד. בזכות שירותי גיבוי בענן, תוכלו לעבוד בשקט ולשמור על כל הנתונים החשובים ביותר שלכם. הענן הוא בעצם תהליך בו הקבצים שלכם וכל המידע איתו אתם עובדים נשמרים במקום שנמצא מחוץ לאתר שלכם. בזכות השמירה החיצונית יש לכם המון זיכרון במחשב ואתם יכולים לעבוד במהירות על כל הפרויקטים החשובים שלכם. הגיבוי שאתם מבצעים בענן עושה עבורכם עותקים של הנתונים שלכם לתוך מערכת אחסון וירטואלית. אם פתאום יוצא מצב בו נוצר כשל במערכת, החל מהפסקת חשמל, טעות אנוש של אחד העובדים או פעולה זדונית חיצונית – תמיד תהיה לכם גישה לקבצים שלכם, שנמצאים במקום הבטוח ביותר שהם יכולים להיות בו.

כשאתם מחליטים על גיבוי שרתים בענן , תצטרכו להגדיר איך אתם רוצים שהענן שלכם יעבוד: מהו מספר העותקים שאתם צריכים, מתי הגיבוי שלכם יתבצע? בעצם תוכלו לבחור את הגיבוי הנוח ביותר עבורכם – אתם לא צריכים לגבות ידנית את המסמכים שלכם, רק לבחור אם הגיבוי יהיה כל שעה, כל יום, פעם בשבוע או בזמנים שתגדירו בשבילכם. כבר המון חברות משתמשות בשירותי הענן, גם הגדולות ביותר וגם הקטנו ביותר. הן כבר יודעות שזהו המהלך הנכון ביותר. שימוש בענן הוא הפתרון הזול ביותר – אתם יכולים לשלם על השירות לפי מקום אחסון או לפי מספר משתמשים, אם לא השתמשתם? לא שילמתם. אם תצטרכו מקום נוסף, תוכלו פשוט להרחיב את מקום האחסון בכל זמן נתון. בנוסף, הענן היא הפלטפורמה הקלה ביותר לתפעול – לא עוד דיסקים חיצוניים שאתם צריכים לזכור לשמור עליהם את המסמכים. התזמונים האוטומטיים של הענן יעזרו לכם לשמור על הגרסה המעודכנת ביותר של המסמכים שלכם ואתם תוכלו להמשיך את העבודה שלכם בנחת.

שירותי מחשוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד