י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התיעוד שעורר סערה

תושב פרדס חנה נעצר בחשד לתקיפת תלמיד הישיבה

בן 26 נעצר בחשד שתועד תוקף צעיר מחסידות חב"ד, בזמן שהיה בדרכו להנחת תפילין במרכז תל אביב | "הבחור הגיע פתאום, העיף אותי לרצפה, צעק משהו לא ברור ונעלם", שחזר אתמול לוי בלוי, תלמיד הישיבה שהותקף

תושב פרדס חנה נעצר בחשד לתקיפת תלמיד הישיבה
הבחור החרדי מותקף בתל אביב צילום: צילום מסך

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) גבר בשנות העשרים לחייו, בחשד שתקף בסוף השבוע שעבר את תלמיד הישיבה חסיד חב"ד ברחוב אלנבי בתל אביב, בעת שצעד עם חבריו בדרך להנחת תפילין. תיעוד התקיפה גרר גינויים חריפים.

בהודעת המשטרה נאמר כי ביום ראשון השבוע נפתחה חקירה, עם קבלת תלונה בגין תקיפת אזרח ברח' אלנבי בת"א יומיים קודם לכן. מהתלונה עולה כי שעה שהאזרח הלך ברחוב, ניגש אליו החשוד ודחף אותו בחוזקה לרצפה.

שוטרי תחנת לב ת"א פתחו מיד בחקירה מאומצת לזיהוי החשוד ולפני זמן קצר אותר החשוד, בן 26 תושב פרדס חנה ונעצר והוא מובא בשעה זו לחקירה בתחנת המשטרה. במשטרה ציינו כי החקירה נמשכת.

לוי בלוי תלמיד הישיבה שהותקף ביום שישי האחרון שחזר אתמול את אשר אירע. "הלכנו להניח תפילין במסלול קבוע", סיפר. "יש לנו מסלול של מקורבים קבועים שאנחנו מניחים להם תפילין. הבחור הגיע פתאום, העיף אותי לרצפה, צעק משהו לא ברור ונעלם". בלוי הוא סיפר על הרגעים הראשונים: "נבהלתי, היינו בהלם מוחלט, אחרי דקה התאוששנו והתחלנו לרוץ אחריו, אבל הוא כבר נעלם".

ל'בחדרי חרדים' סיפר מוקדם יותר השבוע על הרגע שבו הותקף: "אני צועד שם מידי שבוע עם חברים להניח תפילין לאנשים. יש כאן בעלי חנויות שמכירים אותנו, ופתאום אני מוצא את עצמי על הרצפה עם כאבים. בהיתי באיש כמה שניות ואז הוא נעלם. קמתי עם כאבים, אבל החלטתי שחייבים להגיש תלונה, אחרת הוא יראה שאפשר לתקוף חרדים באופן חופשי. אני מקווה שהמשטרה תטפל בזה".

תקיפת חרדי פרדס חנה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד