י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שותפים להצלת חיים

האשה ניצלה מתאונה מחרידה בחודש תשיעי להריונה

סיפורי ההצלה של חובשי 'איחוד הצלה' נערמים ומעידים על השליחות החשובה אותה הם מבצעים בכל זירה, בכל הארץ • הזדמנות נדירה להיות שותפים להצלת חיים ולהיכנס להגרלה יוצאת דופן, בה מובטח לזוכה רוגע כלכלי ל-3 שנים!

האשה ניצלה מתאונה מחרידה בחודש תשיעי להריונה
זירת האירוע צילום: מתוך אתר הארגון

אנחנו רואים אותם בכל פינת רחוב. את המלאכים בכתום. הידיעה שהם נמצאים תמיד בכל מקום בכל עיר, בכל ישוב בכל שכונה. הידיעה הזאת מרגיעה אותנו. אנחנו יודעים שאם חלילה קורה משהו, המתנדבים של 'איחוד הצלה' יהיו הראשונים להגיע לזירה. הראשונים שיצילו חיים. הראשונים לקחת שליטה על אירועים מורכבים ואסונות גדולים ר"ל. כמו בסיפור שלפניכם:

הצטרפו עוד עכשיו למיזם הצלת הנפשות>>>

עדי, בחודש התשיעי להריונה, התהפכה עם רכבה באמצע נסיעה מהירה. החבטה הייתה כל כך עצומה עד שהיא עפה מהחלון ונלכדה תחת האוטו ללא דרך לצאת. חובש איחוד הצלה, יוסי וקנין, ראה את התאונה בזמן אמת ותוך שניות ספורות זינק אל עבר מקום האירוע, בעזרת תושיה רבה חילץ אותה והציל את חייה וחיי העובר בבטנה, ברוך ה'.

יוסי, מהווה דוגמה אחת ממתוך סיפורי ההצלה הרבים להם זוכים להיות שותפים מתנדבי איחוד הצלה: בשנה האחרונה 6,200 מתנדבי איחוד הצלה מכל הארץ, טיפלו ב-584,000 מקרי חירום רפואיים בזמן הגעה של 160 – 90 שניות!

כעת יש לנו הזדמנות נדירה להיות שותפים בעשייה המדהימה הזאת. שותפים שיש להם מניות בהצלת חיים. שותפים בכל דופק שחזר לאדם בזכות המהירות של מתנדבי 'איחוד הצלה'.

השותפים במיזם מצילים חיים כפשוטו ובתמורה לכך יכולים לזכות ל-3 שנים מלאות של רוגע כלכלי אמיתי: משכורת חודשית; רכב יוקרתי ושיפוץ הבית.

הצטרפו עוד עכשיו למיזם הצלת הנפשות>>>

איחוד הצלה הגרלה שנתית תאונה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד